Word 2001. Døde menuer
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 22-09-02 09:12

Word 2001 har præsteret mange besynderlige og irriterende nykker. Den
seneste er døde menuer. Tools- og Table-menuerne vil ikke vise sig. I de
andre menuer kan jeg ikke få sidemenuerne frem. Som en kuriositet kan
About under æblet heller ikke vises. "About" er grå.
Dette er sket uden at jeg har pillet ved nogen indstillinger.
Gode råd udbedes. Slette prefs? Genindstallere? - (Beige G3, Mac OS
9.2.2).

Venlig hilsen

Ove Steen Smidt

Fra : Michael Holm

Dato : 22-09-02 15:05

Ove Steen Smidt <ossmidt@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
> Dette er sket uden at jeg har pillet ved nogen indstillinger.
> Gode råd udbedes. Slette prefs? Genindstallere? - (Beige G3, Mac OS

har også prøvet det kan ikke lige huske om det var nok at slette
pref.
- men jeg vil næsten gætte på at du har MOM installeret ?
(Microsoft Office Manager- den der puslespil ikon i menubaren, hvor du
kan vælge programer) prøv at slå kontrolpanelet og udvidelsen fra.. -
hvis jeg har gættet rigtigt

--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 22-09-02 17:10

Hej Ove Steen

Ove Steen Smidt wrote:

> [...]
> About under æblet heller ikke vises. "About" er grå.
> Dette er sket uden at jeg har pillet ved nogen indstillinger.

Nå, så har du også haft det problem, - det samme er sket her....

> Gode råd udbedes. Slette prefs?

Ja!

> Genindstallere? - (Beige G3, Mac OS
> 9.2.2).

Gå blot ind i udvidelsesmappen og fjern et par af OLE filerne. Start så
Word, og den vil køre dens eget genoprettelsesprogram og samtidig lægge nye
og helt friske prefs filer.

Sjovt nok er det også på en Beige G3 med OS 9.2.2, jeg har haft
problemet...

mvh. Erik Richard

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 23-09-02 07:49

Tak begge to. Jeg fjernede bare lige en pref: Word settings. Så var den
klaret.

Venlig hilsen

Ove Steen