T65 fra Wanna-Save
Fra : BorreBoy

Dato : 22-09-02 07:46

Hejsa.

Er der nogen, der ved, om T65'eren man kan købe hos Wanna-Save er Sim-låst?
Har skrevet til dem, men har ikke fået svar endnu...

/Thomas.

Fra : Henrik C. Jørgensen

Dato : 22-09-02 09:02

de skaiver hvis den er og hvsi den ikke er simlåst !!

---

Fra : Towli

Dato : 22-09-02 09:03

> de skaiver hvis den er og hvsi den ikke er simlåst !!

??????????????????

/T

Fra : sowhat

Dato : 22-09-02 09:16

Det er den.

Fra : Peter

Dato : 22-09-02 09:26

Den er simlåst. har selv købt en og så fået den unlocket og så solgt den for
1000 kr.

Fra : Kim

Dato : 22-09-02 10:51

Nogen er.
Jeg har fået 2, den ene låst, den anden ulåst. Men der stod
"låst" på dem begge.

Mvh, Kim

Fra : Hans Pihl

Dato : 23-09-02 10:37

> [...]
>Hejsa.
>
>Er der nogen, der ved, om T65'eren
>man kan købe hos Wanna-Save er Sim-låst?

Den er SIM låst i 6 mdr.

Vh. Hans

Fra : Kim

Dato : 23-09-02 11:00

Nogen af dem er låst. Jeg fik 2, den ene låst,
den anden ikke låst ...

Mvh, Kim

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-09-02 11:15

Kim skrev:

>Nogen af dem er låst. Jeg fik 2, den ene låst,
>den anden ikke låst ...

Der blev i en periode leveret ulåste telefoner, men dem man får nu er
låst.

PS! Skriv venligst under det du svarer på.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** Nu også unlocking af Ericsson T39, T65 og T68 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Wormie

Dato : 24-09-02 17:46

> Der blev i en periode leveret ulåste telefoner, men dem man får nu er
> låst.

Jeg fik min for en uge siden og den var ikke låst...
Min bror bestilte for en mdr siden den var låst...

Jeg tror ikke der er nogen bestemt mønster i om de er låst eller ej.

mvh

David

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-09-02 17:58

Wormie skrev:

>Jeg fik min for en uge siden og den var ikke låst...

En uge er heller ikke nu :) Det passer nok meget godt, at det er en
uges tid siden de begyndte at levere låste telefoner igen.

>Min bror bestilte for en mdr siden den var låst...

Ja, i starten var de låst, så har der været en kort periode hvor de
ikke var låst, men det er de nu igen.

>Jeg tror ikke der er nogen bestemt mønster i om de er låst eller ej.

Selvfølgelig er der det. Det er jo ikke sådan, at de har en bunke
'blandede' telefoner, hvor nogle er låst og andre ikke.
--
Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Per F Andersen

Dato : 11-10-02 14:12

> Selvfølgelig er der det. Det er jo ikke sådan, at de har en bunke
> 'blandede' telefoner, hvor nogle er låst og andre ikke.
Måske uaktuelt, men den jeg fik igår var ikke SIMlåst!

mvh Per