Frids film ;(
Fra : Per Kristensen

Dato : 22-09-02 07:34

Jeg så lige Frids film i går, og mistede skal nok ikke se det igen. Jeg
kender ikke manden, men mistede al respekt da han gav Road to Perdiiton 2 ud
af vist nok 5.

Fra : Emil Rune

Dato : 22-09-02 13:10

"Per Kristensen" <pzk@crayon.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg så lige Frids film i går, og mistede skal nok ikke se det igen. Jeg
> kender ikke manden, men mistede al respekt da han gav Road to Perdiiton 2
ud
> af vist nok 5.

Frid er en narrehat uden sans og respekt for filmmediet. Hvordan den mand
nogensinde er blevet så "hørt", ligger fjernt fra min forståelse (man kunne,
med frygt for at dolket, mene at det siger lidt om den "almindelige"
danskers filmsmag...?).

Hilsen Emil

Fra : Emil Rune

Dato : 22-09-02 13:30

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 22-09-02 14:17

"Emil Rune" <erune@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
kunne,
> med frygt for at dolket, mene at det siger lidt om den "almindelige"

Line Baun Danielsen burde invitere ham i studiet til en lille samtale, i
hendes show. Så kunne de kaste lort efter hinanden, og rose hinanden for
deres fremragende arbejde på TV3.

Men det sker nok aldrig.

Iøvrigt......Line vil gerne være Ricki Lake, bare ikke ligeså tyk, kan det
ikke passe ?

Fra : Peter Skjelbo, eaid.~

Dato : 22-09-02 14:05

> [...]
> Jeg så lige Frids film i går, og mistede skal nok ikke se det igen. Jeg
> kender ikke manden, men mistede al respekt da han gav Road to Perdiiton 2

Især når en af hans tilsyneladende grunde til at give den så få stjerner
var, at han ikke kunne vænne sig til at se Tom Hanks med overskæg (han
kaldte det noget andet, husker ikke hvad)

Tsk...

-Peter

--
www.eaid.dk - Gratis IT-hjælp til ALLE!

Fra : Per Kristensen

Dato : 22-09-02 17:14

> [...]
> var, at han ikke kunne vænne sig til at se Tom Hanks med overskæg (han
> kaldte det noget andet, husker ikke hvad)

Snotfilter, eller snotstopper.

Fra : Mikkel Winther

Dato : 23-09-02 19:06

In <news:amjo7v$2fvo$1@news.cybercity.dk>, Per Kristensen wrote:
> Jeg så lige Frids film i går, og mistede skal nok ikke se det igen.
> Jeg kender ikke manden, men mistede al respekt da han gav Road to
> Perdiiton 2 ud af vist nok 5.

Jeg giver dig ret i at det er et exeptionelt dårligt og amatøragtigt
program, og at ham der Frid (som jeg ikke kendte til før han fik sit show)
er en ignorant idiot, men jeg syntes nu altså heller ikke Road to Perdition
var særligt god.

m.
--
"We figure an abortion clinic is a good place to meet loose women. Why else
would they be there unless they like to fuck?"

Fra : spæf

Dato : 23-09-02 19:34

Har lige set Bogart, Ole Michelsen kalder filmen en fryd og giver den 4
hatte.
Dette er en værdig karakter, der så absolut hænger sammen med filmens
kvalitet.

Hvad kan man sige andet end at dette blot beviser at Niels Frid er en stupid
nar, og Ole Michelsen er den eneste rigtige filmanmelder i dette land !!!!

spæf

Fra : Tenzel Kim

Dato : 23-09-02 20:32

spæf wrote:

> Har lige set Bogart, Ole Michelsen kalder filmen en fryd og giver den 4
> hatte.

Sålænge han bare ikke kaldte den en Frid :)

Tenz.

Fra : Rikke & Brian

Dato : 23-09-02 19:31

> [...]
> Jeg så lige Frids film i går, og mistede skal nok ikke se det igen. Jeg
> kender ikke manden, men mistede al respekt da han gav Road to Perdiiton 2

Nu skal jeg da helt sikkert se filmen, Bogart gav den 4 ud af 5. Kender ikke
Frid's film, men er det Niels Frid fra god morgen Danmark?

Fra : Tenzel Kim

Dato : 23-09-02 20:32

Rikke & Brian wrote:

> Nu skal jeg da helt sikkert se filmen, Bogart gav den 4 ud af 5. Kender ikke
> Frid's film, men er det Niels Frid fra god morgen Danmark?

Yup.

Tenz.

Fra : Martin Møller

Dato : 23-09-02 20:37

Rikke & Brian wrote:

> Nu skal jeg da helt sikkert se filmen, Bogart gav den 4 ud af 5. Kender
ikke
> Frid's film, men er det Niels Frid fra god morgen Danmark?

Ja, det er det.

--
Mvh. Martin Møller <= Ham den anden (!)

Fra : Rikke & Brian

Dato : 24-09-02 05:06

"Martin Møller" <spammers@paradise.com> skrev i en meddelelse

> ikke
>
> Ja, det er det.

Så er jeg tilbøjelig til at sætte min lid til Bogart. Frid er gangske
underholdende i hans anmeldelser, men jeg er stort set aldrig enig med ham.
Det er jeg tilgengæld ret så tit med Bogart.

Fra : Martin Møller

Dato : 24-09-02 11:12

"Rikke & Brian" <brauner@mail1.stofanet.dk-REMOVE.THIS> skrev i en meddelelse news:3d8f5e82$0$11426$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> [...]
>
> Nu skal jeg da helt sikkert se filmen, Bogart gav den 4 ud af 5. Kender ikke
> Frid's film, men er det Niels Frid fra god morgen Danmark?

Jep, ham som ikke kan udtale ordet Jedi da han skulle anmelde SW-AOTC. Den gik nærmest i bukserne på ham mens han haglede den ned.

Martin

Fra : Kim Nielsen

Dato : 24-09-02 18:09

Det program bliver ganske snart stoppet, det er jeg sikker på. Den mand er
særdeles inkompetent, også til at ramme den brede seer's holdninger. Han er
en meget dårlig speaker, snakker alt for hurtigt og virker alt, alt for
nervøs og spændt. Ingen Karisma, ingen forstand på film. De spørgsmål han
stillede instruktøren igår vedr. cameo's var dårlige og... kors... Nej...
Nej... Nej! Hvad sker der...!

Kim Nielsen

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 29-09-02 14:22

> [...]
> forstand på film. De spørgsmål han stillede instruktøren igår vedr.
> cameo's var dårlige og... kors... Nej... Nej... Nej! Hvad sker der...!

Man skulle tro, at når han har anmeldt film i Go' morgen Danmark i et par
år, at han kan finde ud af at læse op af et cue-card. Han stammer og hakker
sig igennem det som en anden amatør, og han burde da ikke være bange for
kameraet, når han normalt er så glad for rampelyset.

--
Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.