Danske netbanks langsomhed
Fra : Claus Jørgensen

Dato : 22-09-02 07:38

"Danske netbank" er mig utrolig langsom - måske fordi jeg er mac-bruger m
virtual PC.
Hvilke andre banker har en rimelig hurtig ognetbankforbindelse, direkte
brugbar til mac?
Venlig hilsen; på forhånd tak for svar; meget gerne også til
clausj@post8.tele.dk. Claus Jørgensen

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 22-09-02 08:54

Claus Jørgensen <clausj@post8.tele.dk> wrote:

> [...]
> brugbar til mac?
> Venlig hilsen; på forhånd tak for svar; meget gerne også til

Jyske Bank. Ingen software installation og virker via din browser.

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 22-09-02 09:07

Claus Jørgensen <clausj@post8.tele.dk> wrote:

> "Danske netbank" er mig utrolig langsom - måske fordi jeg er mac-bruger m
> virtual PC.

Kort sagt: Ja!

-- men de er på vej med en Mac-løsning (skal afprøves i Sverige).

Bruger Danske Bank (gammel vane og dovenskab?) m VPC5 og Windows95 samt
IE 5.1- synes en anelse hurtigere end Windows 98
--
And don't forget to boogie

www.ammentorp.org

Fra : Per Rønne

Dato : 22-09-02 18:05

Martin Ammentorp <martin@FJERNMIGammentorp.org> wrote:

> Bruger Danske Bank (gammel vane og dovenskab?) m VPC5 og Windows95 samt
> IE 5.1- synes en anelse hurtigere end Windows 98

/Meget/ hurtigere.
--
Per Erik Rønne

Fra : Villy

Dato : 22-09-02 17:04

> [...]

> brugbar til mac?
> Venlig hilsen; på forhånd tak for svar; meget gerne også til

Hej Claus

Jydske bank har mac netbank, men om den er hurtig ved jeg ikke, jeg
bliver stadig hængende på danske bank og afventer...Villy