Q: hvem er/var Svend Olsen?
Fra : Manasvi

Dato : 22-09-02 07:19

Jeg har fundet et gammelt signeret foto (formentlig fra 20'erne eller
30'erne) af en veltrænet og muskuløs herre med navnet Svend Olsen og
underteksten "3 verdensrekorder"
Er der nogen her, der kan fortælle mig, hvem han er, og hvad han har
verdensrekorder i?
mvh manasvi

Fra : Ole :-\)

Dato : 22-09-02 11:59

Manasvi skrev
> [...]
> underteksten "3 verdensrekorder"
> Er der nogen her, der kan fortælle mig, hvem han er, og hvad han har

Jeg ved det ikke, men jeg tror ikke det hjæper at poste spørgsmålet med 3
dages mellemrum

--
Venlig hilsen

Ole

http://maxodds.dk
irc.undernet.org #Tips+Odds

Fra : Manasvi

Dato : 22-09-02 19:50

Nej, det tror jeg såmænd heller ikke, men til gengæld kunne jeg se en klar
fordel i at udtrykke mig mere tydeligt i "overskriften" - og det gjorde jeg
så....

Fra : Poul E Møller

Dato : 01-10-02 10:42

Kunne det være ham her
http://home6.inet.tele.dk/pin/landsholdet/Olsen_Svend.htm

Med Venlig Hilsen
Poul E Møller

Fra : Renegade

Dato : 02-10-02 22:26

"Poul E Møller" <pollefyr@mail.dk> wrote in message
> Kunne det være ham her
> http://home6.inet.tele.dk/pin/landsholdet/Olsen_Svend.htm
>
> Med Venlig Hilsen
> Poul E Møller

Ved det naturligvis ikke, men jeg kunne da forestille mig det var svært at
sætte verdensrekorder på stribe i fodbold?

Mvh

Rng

Fra : Martin Eriksen

Dato : 04-11-02 02:54