Limewire til MacOS X
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 21-09-02 23:43

- vil ikke åbne, efter at jeg har downloadet den. Den er i .sit format,
men min StuffIt 6.5 siger, at den ikke kender formatet.
Har rpøvet flere gange med MS IE.

Kender nogen til problemet?

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Jesper

Dato : 22-09-02 00:04

Mich. Ottosen <mich.ottosen@post5.tele.dk> wrote:

> - vil ikke åbne, efter at jeg har downloadet den. Den er i .sit format,
> men min StuffIt 6.5 siger, at den ikke kender formatet.
> Har rpøvet flere gange med MS IE.
>
> Kender nogen til problemet?

Prøv at downloade den med et dedikeret download program.
--
Jesper
em@il -> pinebox {a} myrealbox [dot] com

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 22-09-02 00:12

Jesper <spam@supressor.invalid> wrote:

> Prøv at downloade den med et dedikeret download program.

Tak for kvikt svar. Men som du kan se brugte jeg NS Comm og det
lykkedes.

Hvilke dedikerede DL programmer tænket du på? Jeg vil gerne lære noget
nyt (til en anden gang).

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Jesper

Dato : 22-09-02 00:41

> [...]

> lykkedes.
>
> Hvilke dedikerede DL programmer tænket du på? Jeg vil gerne lære noget

F,eks, iGetter 1.8
http://www.versiontracker.com/redir.fcgi/kind=1&db=mac&id=10672/iGetter1
_8.bin

Monica 3.0pb1
http://www.versiontracker.com/redir.fcgi/kind=1&db=mac&id=2979/Monica_3.
0_PB1.sit.hqx

Networkz 2.0fc1
http://www.versiontracker.com/redir.fcgi/kind=1&db=mac&id=3136/networkz-
2.0fc1-ppc.sit.bin

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-09-02 20:35

On Sat. d. 21 Sep. 2002 kl. 23:12 GMT, Mich. wrote:

> Hvilke dedikerede DL programmer tænket du på? Jeg vil gerne lære noget
> nyt (til en anden gang).

wget og curl (i den lede terminal) Der findes en wget med cocoa
frontend for dem med terminalforbi.

Besides, if you can't get a decent kernal panic      <icq://131382336>
or two in a month, what's the point of living?      <aim://reippuert>

Fra : Jesper

Dato : 23-09-02 03:54

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mimer.null.dk> wrote:

> wget og curl (i den lede terminal) Der findes en wget med cocoa
> frontend for dem med terminalforbi.

Det er ikke raketvidenskab at bruge wget i terminalen.

F.eks. wget (URL) <enter>, så er der gang i rullemarie.

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 23-09-02 15:22

Jesper <spam@supressor.invalid> wrote:

> Det er ikke raketvidenskab at bruge wget i terminalen.

Udover at wget først skal installeres. Curl derimod er lige til at gå
til.
--
Michael Tysk-Andersen
iChat://mta@mac.com

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 23-09-02 16:59

> Udover at wget først skal installeres. Curl derimod er lige til at gå
> til.

Tak for jeres svar. Som Morten rigtigt skriver "for dem med
teminalfobi", så er jeg altså én af dem. Det er nu ikke så meget en
fobi, som en meget stærk og midlertidig af hængighed af, at maskinen
skal virke 100%
Vil gerne eksperimentere (lære) terminalismen senere

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 23-09-02 23:49

> [...]

> skal virke 100%
> Vil gerne eksperimentere (lære) terminalismen senere

Nu har jeg hentet wGet. Der kommer en lille net pakke og en read me.
Hvordan er det nu lige med de der .pkg filer? Den installerer - siger
den - men der kommer ikke noget synligt/brugbart ud af det.

Jeg ved godt jeg er lidt Pollet fra Snave i det, for jeg har jo set
sådan nogen .pkg før, men kan da ikke huske, hjvad jeg gjorde .... hjælp
modtages gerne (inden jeg måske kommer i tanker om løsningen

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Jesper

Dato : 24-09-02 05:38

> [...]

> sådan nogen .pkg før, men kan da ikke huske, hjvad jeg gjorde .... hjælp
> modtages gerne (inden jeg måske kommer i tanker om løsningen

Hvis du nu går i terminalen og skriver man wget så kan du læse manualen
til den, og du scroller ned gennem manualen ved at trykke på Enter
tasten.

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 22-09-02 00:10

> [...]

> - vil ikke åbne, efter at jeg har downloadet den. Den er i .sit format,
> men min StuffIt 6.5 siger, at den ikke kender formatet.

Nu kommer jeg i den mærkelige sistuation, at jeg skal svare mig selv.
Jeg kunne løse det selv.

Hentede den med NS Comm, som gav nogle underlige sikkerhedsbrøl
undervejs: Pas på, der er nogen derude, der går ind og hugger nummeret
på dit creditcard og gør grimme ting (med det) ... LimeWire pakkede pænt
ud. Nu skal jeg bare installere den og ud og opleve noget på nettet.

Kunne med NS Comm men ikke med MS IE .... øh, har jeg nu startet endnu
en religionskrig?

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Michael Holm

Dato : 22-09-02 13:15

> [...]

> på dit creditcard og gør grimme ting (med det) ... LimeWire pakkede pænt
> ud. Nu skal jeg bare installere den og ud og opleve noget på nettet.
glæder mig til om du kan få limewire til at funke, har ikke kunne siden
10.1, har prøvet at fjerne alt...og installere igen selv installeren går
ned på 2 forskellige iMac'er...
--
Michael
http://ki-aikido.homepage.dk

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 22-09-02 22:32

Michael Holm wrote:

>glæder mig til om du kan få limewire til at funke, har ikke kunne siden
>10.1, har prøvet at fjerne alt...og installere igen selv installeren går
>ned på 2 forskellige iMac'er...

Når så du har hentet Limewire så skynd dig at hente Limewire-pro 2.5.5
så slipper du for reklame bannerer i bunden af vinduet

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 23-09-02 16:59

Michael Holm <kiaikidoREMOVE@REMOVEmac.com> wrote:

> glæder mig til om du kan få limewire til at funke, har ikke kunne siden
> 10.1, har prøvet at fjerne alt...og installere igen selv installeren går
> ned på 2 forskellige iMac'er...

Tjah, den var umiddelbart til at gå til, men jeg hentede en programpakke
i weekenden, som StuffIt Expander ikke vel genkende og åbne. Så forsøget
med LimeWire er ikke helt vellykket

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen