EMMA II update
Fra : Michael Bertelsen

Dato : 21-09-02 23:08

Hej

Jeg mangler .jar filer med updates til Emma II softwaren fra Ericsson.

Er der nogen der ved hvor man får fat i disse ?

/Michael

Fra : Jens Karstoft

Dato : 22-09-02 10:25

"Michael Bertelsen" <mbipost.nospamm@mail.dk.spammenot>
> Jeg mangler .jar filer med updates til Emma II softwaren fra Ericsson.

Hej Michael,

Det vil ikke hjælpe dig noget hvis du du får fat i de filer du søger. For at
Emma II kan køre skal du have et ericsson smartcard, samt tilhørende læser
og det billigste jeg har set koster ca. 1800$

Mvh
Jens Karstoft
--
www.unlockzonen.dk - Unlock af ericsson T65, T68 osv. kun 100,- !!

Fra : Michael Bertelsen

Dato : 22-09-02 12:04

Jamen når jeg nu har en kørende version af programmet der virker op til og
med T28, så findes der vel også en kreativ løsning på at få den til at køre
med de nyeste modeller, også selvom man ike lige har et smartcard.

/Michael

Fra : Jens Karstoft

Dato : 22-09-02 12:42

"Michael Bertelsen" <mbipost.nospamm@mail.dk.spammenot> wrote:

> [...]
køre
> med de nyeste modeller, også selvom man ike lige har et smartcard.

Nej, det gør der ikke.. Tro mig, der er mange rundt om i verden som har
prøvet og stadig prøver, og det kan ikke lade sig gøre uden.

Mvh
Jens Karstoft
--
www.unlockzonen.dk - Unlock af Ericsson T65, T68 osv kun 100,-