tabeller
Fra : [TR]Fido_linux

Dato : 21-09-02 21:15

Hej
Jeg har nu lært, at lave mine tabeller, så eg kan få min side opdelt (ved
ikke om der er nogen der husker det, men ville gerne lave noget med en
centreret side)
Jeg kan også fint få skrevet i de forskellige tabeller, men hvis jeg nu vil
lave en menu i tabel 1, som fremkalder en undermenu i tabel tre, og så kan
vise indhold i tabel to, det har jeg endnu ikke fattet....
Hvordan linker man mellem tabellerne ?
Hvis overstående ikke forstås, vil jeg gerne prøve at formulere mig på en
anden måde....

Fra : jopa

Dato : 21-09-02 21:24

"[TR]Fido_linux" skrev bla...

> [...]
> lave en menu i tabel 1, som fremkalder en undermenu i tabel tre, og så kan
> vise indhold i tabel to, det har jeg endnu ikke fattet....

Øh er du sikker på at du mener tabeller og ikke Frames/rammer ?

--

jopa
www.jp-web.dk

Fra : [TR]Fido_linux

Dato : 21-09-02 21:30

jeg mener tabeller ja

Fra : ts

Dato : 21-09-02 21:33

"[TR]Fido_linux" <fido_linux@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Hvordan linker man mellem tabellerne ?
> Hvis overstående ikke forstås, vil jeg gerne prøve at formulere mig på en

Tvivler på det kan lade sig gøre uden frames. Om ikke ande så iframes så.

--

Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : [TR]Fido_linux

Dato : 21-09-02 21:37

er oxo lige blevet enig med mig selv om, at jeg vidst bare laver det med
frames.... det er nemmere...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-09-02 21:35

Sat, 21 Sep 2002 22:15:02 +0200, skrev "[TR]Fido_linux"
<fido_linux@hotmail.com>:

> [...]
>lave en menu i tabel 1, som fremkalder en undermenu i tabel tre, og så kan
>vise indhold i tabel to, det har jeg endnu ikke fattet....

Kan man ikke sådan lige gøre, det eneste du kan gøre er at sætte
<iframe> i dine celler og give denne et name.

Ellers skal man rode med noget css og javascript. hvor man så har
indholdet i nogle lag som skjules/vises, men du kan ikke
inkludere en htmlside på den måde.