'Udstillingsvindue' for musik?
Fra : Lars R. [2670]

Dato : 21-09-02 19:34

Findes der steder på nettet, hvor amatørmusikere kan uploade deres musik, så
andre kan høre det? Jeg kender electronic-music.dk, men findes der andre?

Mvh.
Lars

Fra : Thomas Elbo Jensen

Dato : 21-09-02 19:48

"Lars R. [2670]" <lroffentligNOSPAMMM@post.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:amie8r$u6f$1@news.cybercity.dk...
> Findes der steder på nettet, hvor amatørmusikere kan uploade deres musik,

> andre kan høre det? Jeg kender electronic-music.dk, men findes der andre?

Hej Lars

www.mymusic.dk er nok det bedste danske bud jeg lige kan komme på...

Mvh. Thomas

Fra : Lars R. [2670]

Dato : 21-09-02 20:15

"Thomas Elbo Jensen" <Thomas.Elbo@Privat.dk> skrev i en meddelelse

> www.mymusic.dk er nok det bedste danske bud jeg lige kan komme på...

Tak, det prøver jeg. Kender du også nogle engelsksprogede sider?

Mvh.
Lars

Fra : Lars R. [2670]

Dato : 22-09-02 00:55

"Thomas Elbo Jensen" <Thomas.Elbo@Privat.dk> skrev i en meddelelse

> www.mymusic.dk

Hmm... jeg kan ikke få streaming-audio-filerne til at virke. Har I andre
samme problem?

Mvh.
Lars

Fra : Michael Alø-Nielsen

Dato : 21-09-02 20:44

> [...]

> andre kan høre det? Jeg kender electronic-music.dk, men findes der andre?

www.soundvenue.com
www.digitalsounds.de
www.garageband.com
www.mp3.com

/Michael.
(www.virage.dk)

Fra : Lars R. [2670]

Dato : 21-09-02 21:58

"Michael Alø-Nielsen" <m-alo@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> www.soundvenue.com
> www.digitalsounds.de
> www.garageband.com
> www.mp3.com

Jeg siger tak.

Mvh.
Lars

Fra : Lars Raaby

Dato : 21-09-02 22:56

Lars R. [2670] skrev i et tidliger indlæg:

> Findes der steder på nettet, hvor amatørmusikere kan uploade deres
> musik, så andre kan høre det? Jeg kender electronic-music.dk, men
> [...]

Der findes da en udmærket nyhedsgruppe dk.binaer.musik
Der er vist længe siden der har været *lovlig* filer der. LOL

--
MVH Lars

- nogen burde lave en FAQ/OSS