IE version 5.00.3105.0106IC vil ikke vise ~
Fra : Andreas Hjordt

Dato : 22-02-01 22:49

http://andreas.trab.dk
Jeg har erfaret at min side ikke bliver vist i diverse IE browserer med
versions # omkring 5.00.xx....
Jeg er helt blank og meget modtaglig for forslag.

MvH
Andreas Hjordt

Fra : Andreas Hjordt

Dato : 22-02-01 23:05

Det skal lige siges at de browsere der ikke har kunne vise min side, ellers
viser andre sider perfekt.
Hvis du ikke kan se min side så drop lige et versions #.

MvH
Andreas Hjordt

Fra : Allan Vebel

Dato : 23-02-01 11:48

Andreas Hjordt <ahj@trition.dk> skrev

> Det skal lige siges at de browsere der ikke
> har kunne vise min side, ellers viser andre sider
> perfekt

Det har ikke noget med browseren at gøre, men din kode mangler

--
Allan

Fra : Andreas Hjordt

Dato : 23-02-01 12:41

Min host er nede lige nu så jeg kan ikke se det selv. Dog lyder det meget
mærkeligt da min side validere som XHTML v. 1.0??? Jeg har leget lidt med
noget if og then omkring <body onload=""> og <body>. Men det skulle ikke
gøre nogen forskel, min side validere alligevel.

MvH
Andreas Hjordt

Fra : Allan Vebel

Dato : 23-02-01 13:08

Andreas Hjordt <ahj@trition.dk> skrev

> Min host er nede lige nu så jeg kan ikke se det selv.

Ja, www.trab.dk kører ikke stabilt for tiden - de er vist ved at flytte.

Hm, det eneste der står i koden er dette:

<head>
<title>Cyrez.dk</title>
</head>

<BR><BR><BR>
<center>
Cyrez.dk er lukket pga. der ikke skete nok er på siden.<BR>
Hvis du har nogen spørgsmål så send til

.... og intet andet.
--
Allan

Fra : Andreas Hjordt

Dato : 23-02-01 13:44

> [...]
>
> <BR><BR><BR>
> <center>
> Cyrez.dk er lukket pga. der ikke skete nok er på siden.<BR>

Hvis ovenstående kode er fra http://andreas.trab.dk/ har jeg i nattens løb
fået ny side :)
Jeg ved ikke hvor du har ovenstående kode fra men jeg har ikke skrevet den.

MvH
Andreas Hjordt

Fra : Allan Vebel

Dato : 23-02-01 21:23

> [...]
> fået ny side :)
> Jeg ved ikke hvor du har ovenstående kode fra men jeg har ikke skrevet

Jamen, jeg klikkede bare på det link du kom med - prøv selv!

Er der andre der får noget andet?

Trab ER virkelig ud at kørehttp://av.trab.dk/ får jeg den samme
meddelelse.
--
Allan

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 23-02-01 21:41

Hvis du har nogen spørgsmål så send til support@cyrez.dk"

Fra : Allan Vebel

Dato : 23-02-01 22:38

Thomas Jespersen <thomas@daimi.au.dk> skrev

> "Cyrez.dk er lukket pga. der ikke skete nok er på siden.
> Hvis du har nogen spørgsmål så send til support@cyrez.dk"

Tak! Jeg troede lige at det var mig der var helt galt på den. www.trab.dk er
det mest ustabile jeg har mødt. Det er ganske vist gratis, med mulighed for
asp, men...

--
Allan

Fra : Andreas Hjordt

Dato : 23-02-01 23:38

Jeg har hele tiden fået "The page cannot be displayed" efter min post om
host nede...

Kan nogen anbefale en bedre host?

Fra : Allan Vebel

Dato : 23-02-01 23:54

Andreas Hjordt <ahj@trition.dk> skrev

> Kan nogen anbefale en bedre host?

Sagtens, men nu ryger vi vist ud over hvad der er meningen med denne gruppe.

Jeg har netop flyttet mit domæne til www.azero.dk (IronSide SQL), hvor jeg
har en masse muligheder, blandt anset asp, ssi og sql.

Mange siger at de har den bedste service og de bedste muligheder til prisen.
Det vil tiden vise - det er lige oprettet i går, men det ser virkelig
lovende ud.

--
Allan
www.vebel.dk

Fra : Andreas Hjordt

Dato : 24-02-01 00:34

Jeg poster igen når jeg har noget at linke til. Tak for opmærksomheden.