Skærme
Fijala 3554
Samsung SyncMaster 959NF 19 tommers skærm
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 21-09-02 19:08

Hej

Er ovenstående skærm rigtig god og passer den f.eks. til Matrox Parhelia-512
grafikkortet?

Har nogen erfaringer med ovenstående skærm og er det en rigtig god skærm?

Venlig hilsen Bart

Fra : Ku8

Dato : 21-09-02 20:06

Skærmen er fremragende, billedet står klart og klippefast. Jeg er meget
tilfreds med den og kan kun anbefale den.

Om den passer f.eks. til Matrox Parhelia-512. Tja det kan jeg ikke se
hvorfor den ikke skulle kunne. Så vidt jeg er orinteret er der ikke noget
specielt med sådan et Matrox-kort.

MVH Jesper

Fra : Peter Ulriksen

Dato : 22-09-02 13:04

"Ku8" <kirks@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Om den passer f.eks. til Matrox Parhelia-512. Tja det kan jeg ikke se
> hvorfor den ikke skulle kunne. Så vidt jeg er orinteret er der ikke noget

Jeg har sådan en skærm, købte den på opfordring fra bl.a. folk i denne
gruppe. Den er god og faktisk ret elegant at se på. Spørg bare til den hvis
der er noget du er i tvivl om.

Peter Ulriksen