[golf] Ryder Cup
Fra : JAM

Dato : 21-09-02 17:45

Jeg er overbevist om at Europa tværer USA med 16-12, simpelthen fordi vi er
mere motiverede og på hjemmebane. Hvad mener I ?.

Mvh
Jakob

Fra : Ole :-\)

Dato : 22-09-02 11:57

JAM skrev
> Jeg er overbevist om at Europa tværer USA med 16-12, simpelthen fordi vi
er
> mere motiverede og på hjemmebane. Hvad mener I ?.

Jeg ved ikke hvilke europæere som skulle kunne hamle op med USA, så jeg
spiller på en udesejr

--
Venlig hilsen

Ole

http://maxodds.dk
irc.undernet.org #Tips+Odds

Fra : Troels Hansen

Dato : 26-09-02 15:38

jeg tror ikke sejren bliver så overbevisende men jeg tror også på Europa,
problemet er bare at dem der regnes med ikke har vist skræmmende styrke op
med starten her snakker jeg om Monti og Lee Westwood

Fra : M@rk

Dato : 27-09-02 08:51

Sat, 21 Sep 2002 18:44:35 +0200, berigede "JAM" <fandens@klog.dkXXX>
dk.sport med:

>Jeg er overbevist om at Europa tværer USA med 16-12, simpelthen fordi vi er
>mere motiverede og på hjemmebane. Hvad mener I ?.

Klart blive USA tværet!

Er der nogen der ved, om dagens match bliver vist noget sted på nettet -
det ville være for godt, at kunne følge Bjørnens nedslagtning af Tigeren

/Mark

--
M@rk, the unknown @ get2net.dk - ICQ #6564215

"When the rythm-section ain't making it
- go for it your self" ~ Ben Webster

Fra : JAM

Dato : 27-09-02 17:39

> Klart blive USA tværet!
>
> Er der nogen der ved, om dagens match bliver vist noget sted på nettet -
> det ville være for godt, at kunne følge Bjørnens nedslagtning af Tigeren

http://www.rydercup.com/europe/index.html BBC live radio. Jeg hørte det hele
dagen på jobbet, suværent.

Mvh
Jakob