DLR-3P???
Fra : lassehøjby

Dato : 21-09-02 22:40

davs
jeg har et DLR-3P kabel til min 7110. Jeg ved jeg kan bruge det til at
skifte ringetoner logoer og andet pjat. Det kan også bruges til at lave
forbindelse mellem tlf'en og com'en så tfl'en fungere som modem. Mit
spørgsmål er så om det også kan bruges at flashe, ændre imei og andre ting?

Fra : Apollo14

Dato : 21-09-02 21:07

"lassehøjby" <nothingtodo@hotmail.com> pludrede i
dk.teknik.telefoni.mobil i

-snip- lidt fra fremtiden.

Stil dit ur p.f.t.

--
Kenneth Pedersen aka apollo14
Flower: 19262549 - apollo14dk@hotmail.com

Fra : Foxy Lady

Dato : 21-09-02 22:10

ja, det er fandme irriterende

Fra : lassehøjby

Dato : 22-09-02 18:16

mit ur! jegkan da værken se noget galt med datoen eller klokke slettet?
Men er der så nogen der kan svare mig på mit oprendelige spørgsmål?

mvh lasse

Fra : Fischer

Dato : 22-09-02 09:58

> mit ur! jegkan da værken se noget galt med datoen eller
> klokke slettet?

I DK er klokken endnu ikke 19.16 .....

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-09-02 12:26

lassehøjby skrev:

>mit ur! jegkan da værken se noget galt med datoen eller klokke slettet?

Du har sat din PC til at være i en anden tidszone end os andre.

Fra dit indlæg:

Date: Sun, 22 Sep 2002 10:16:22 -0700

Sådan burde det se ud:

Date: Sun, 22 Sep 2002 11:35:59 +0200

PS! Skriv venligst under det du svarer på, læs evt.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** Nu også unlocking af Ericsson T39, T65 og T68 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : lassehøjby

Dato : 22-09-02 19:36

underligt. her står der altså! at jeg skrev beskeden den 21. i 9.2002 kl
14.39. hvad jeg også gjorde! ER det mig der er dum eller er det computerne
der viser datoen forskelligt! På den anden side, er det da ikke så slemt
hvis klokke slettet er forkert.
så hvad med mit spørgsmål! er der nogen med et svar?

Fra : Fischer

Dato : 22-09-02 10:36

> På den anden side, er det da ikke så slemt
> hvis klokke slettet er forkert.

Jo - det er faktisk meget irriterende.
Sagen er at mange sorterer deres indlæg efter tidspunkt, og så står dit
øverst selv om det ikke er det nyeste.

Og som du nu har oplevet, er det så irriterende, at diskussionen tager denne
drejning og derved får du ikke nogen svar på dit spørgsmål!

> så hvad med mit spørgsmål! er der nogen med et svar?

Så pyt da.
Så vidt jeg ved skal der et specielt flash-kabel til det du nævner, så dit
kan ikke bruges.

*Fischer