TDC og MobilBonus
Fra : William A. Husted, e~

Dato : 21-09-02 13:13

Hej,

Jeg oprettede mobilbonus før deres tilbud om "gratis sms resten af året"
(750 stk...tsk).

skrev til dem for at få bekræftet/afkræftet hvorvidt tilbuddet også gjalt
mig med mit allerede oprette abb.

Herunder hvad TDC svarede:
-----------------------------------

Hej,

Tak for din mail.

Ja desværre, sådan er det med kampagner og du har ret i, at det gælder for
nyoprettelser eller ændringer til Mobilbonus.

Som et plaster på såret, har jeg tilført 50 gratis sms på dit mobilnummer.

Hav en fortsat god week-end

Så er der folk derude som allerede HAR et mobilbonus abb., kunne det være en
ide at sende dem en mail...

Bare et hint.

Fra : Jean

Dato : 21-09-02 13:30

William A. Husted skrev:

> [...]
>
> Hav en fortsat god week-end

> Så er der folk derude som allerede HAR et mobilbonus abb., kunne det være

Ja, det kan folk godt prøve, men jeg er 97,5 % sikker på, at det ikk er
alle, der har oprettet mobilbonus (før kampagnen), der får 50 gratis
SMS'er.... så taber TDC 25 kr. på alle disse kunder, som skriver ind....
Men det er klart et forsøg værd! Jeg har før klaget over TDC's
regningsstatus på deres hjemmeside, det gav mig i alt 199 kr. debeteret på
min regning....

Mvh Jean

--
Vil du købe billige mobiltelefoner,
så er Wanna-save.com svaret!

Fra : Lars Brink

Dato : 23-09-02 12:53

Hej!

Jeg skrev til dem for noget siden og klagede over at jeg havde et erhvervs
abb. som er fra engang i 1997 hvor jeg ringede til 1,75 hele døgnet og at de
ikke havde gjort mig opmærksom på at det var en dårlig forretning. Det gav
mig 3 mdr. gratis abb. og skift til Mobil Bonus (med en milliard SMSer ~
well 750)

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once – that was when I thought that I was wrong.