Nyt "Klapvogns" forum
Fra : Klaus Mogensen

Dato : 21-09-02 12:38

For at give venner af Eriba Touring og andre klapvogne et sted at
udveksle erfaringer, spørgsmål, oplevelse osv har jeg oprettet en
gruppe i Yahoo - http://groups.yahoo.com/group/eribatouringdk.

Mail tilmelding sker ved at sende en tom mail til
eribatouringdk-subscribe@yahoogroups.com.

Web tilmelding kræver en (gratis) Yahoo brugerid - det kan ske ved at gå
ind på gruppens wedbside.

Jeg håber vi kan få en god dialog igang!

Venlig hilsen Klaus Mogensen

Fra : Gismo

Dato : 20-09-02 23:02

"Klaus Mogensen" <klaus.mogensen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> For at give venner af Eriba Touring og andre klapvogne et sted at
> udveksle erfaringer, spørgsmål, oplevelse osv har jeg oprettet en
> gruppe i Yahoo
>
> Venlig hilsen Klaus Mogensen

Jeg har engang haft en Brio, den var jeg rigtig glad for, og den fulgte mig
over alt.
Desværre er den blevet for lille, og stoffet falmet, den er ikke meget værd
brugt
men alligevel har jeg beholdt den til minde om mange gode timer. SNØFT.