Voodoo 3000 og antialiasing
Fra : Nicolaj

Dato : 22-02-01 22:14

Hej NG!

Kan det virkelig passe at Voodoo 3 ikke understøtter denne basale feature?
Eller skal det vælges specielt f.eks. i konsollen i half-life?

Jeg kører med nyeste drivere og win98 hvis det skulle gøre en forskel :)

Fra : Anders Albrechtsen

Dato : 22-02-01 23:41

"Nicolaj" <Nipz@post.tele.dk> wrote in message
> Hej NG!
>
> Kan det virkelig passe at Voodoo 3 ikke understøtter denne basale feature?
> Eller skal det vælges specielt f.eks. i konsollen i half-life?

Jeps! Men med al respekt tror jeg nu også, at et Voodoo 3 er for langsomt
til at bruge FSAA

----
MVH
Anders

Fra : Nicolaj

Dato : 23-02-01 22:46

Anders Albrechtsen skrev i meddelelsen <9744g3$8u8$1@news.net.uni-c.dk>...

Klip klippe

>Jeps! Men med al respekt tror jeg nu også, at et Voodoo 3 er for langsomt
> [...]

Damn.. Jeg troede det havde været standart siden voodoo 2 generationen.....
skuffende :)
Men tak for hjælpen

Mvh. Nicolaj Hansen
(Som med sin K6-2 350 alligevel er stået af spilræset)