bedetid
Fra : ssm

Dato : 21-09-02 10:20

Hvor meget beder i sådan til daglig?

kh
Søren

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 21-09-02 10:24

"ssm" <ssm@io.dk> skrev i en meddelelse
news:amhdnd$2gfe$1@news.cybercity.dk...
> Hvor meget beder i sådan til daglig?
>
> kh
> Søren

Meget forskelligt alt efter behov og tid.

--
Med kærlig hilsen fra Børge Højlund Jensen.
http://www.nydheder.subnet.dk/

---
Denne mail er virus fri . det skulle den være i følge AVG . Kærlig hilsen
Børge.

Fra : ssm

Dato : 21-09-02 12:30

sådan i gennemsnit?

<3d8c3ab1$0$62689$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

Fra : Børge Højlund Jensen

Dato : 21-09-02 12:38

> sådan i gennemsnit?

Et godt spørgsmål , jeg ved det ikke. hvis jeg siger noget falder jeg nok i
, men et slag på tasten tit.
fast over et kvarter pr.dag, men ok somme tider mindre somme tider mere.
,men jeg beder tit en spontant bøn til min far i Himmelen.

Fra : Ole Madsen

Dato : 21-09-02 21:02

"ssm" <ssm@io.dk> wrote in message news:amhdnd$2gfe$1@news.cybercity.dk...
> Hvor meget beder i sådan til daglig?

Det meste af dagen, jeg er pedel og går meget alene, derfor kan jeg gå og
bede.

Ole

Fra : Ernst Pedersen

Dato : 22-09-02 16:26

Det kommer såsandelig an på hvad du mener med bøn. Jeg holder
meget af Romerbrevet 8, v26 "Og også Ånden kommer os til hjælp i
vor skrøbelighed. For hvordan vi skal bede, og hvad vi skal bede om,
ved vi ikke. Men Ånden selv går i forbøn for os med uudsigelige sukke,
v27 og han, der ransager hjerterne, ved, hvad Ånden vil,
for den går i forbøn for de hellige efter Guds vilje."

Vi starter dagen med bibellæsning og bøn i ca. 15 min. I løbet af
dagen beder jeg mange små bønner, ofte konkrete.
Da ovennævnte Helligånd bor i mit hjerte, er "forbindelsen" intakt
24 timer/dg. Da taksigelse og bøn er meget nært knyttet, bliver min tid
sammen med Gud langt mere end 15 min.

MV
Ernst