Scootcar
Fra : Oldie®

Dato : 21-09-02 10:17

Nogen der har erfaringer med Fun Tech SCOOTCAR?

http://www.scootcar.dk/Secma.htm

--
Oldie®

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 21-09-02 12:14

> Nogen der har erfaringer med Fun Tech SCOOTCAR?

Min erfaring drejer sig om 2 timers leje her i sommers i Blåvand ( det mørke
Jylland )

Jeg vil ALDRIG nogen sinde ha' sådan en fætter. Til sommersjov ved stranden
er den OK, men som frem og tilbage transport mellem hjem og arbejde ville
jeg aldrig købe den. Virker som om den vælter hele tiden. Jeg var
ihvertilfald utryg
ved at køre i den. FDM har i denne måned ( tror jeg nok ) en test af den, og
konkludere at den ganske simpelt er for dyr!!

MVH Anders

Fra : Oldie®

Dato : 21-09-02 13:16

"Anders Sune Jensen" <lillejensen.fjerndette@mail.tele.dk> wrote in

> Min erfaring drejer sig om 2 timers leje her i sommers i Blåvand ( det
> mørke Jylland )

Jeg bor i det mørke Jylland

Har kun stået ved siden af sådan en fætter, synes den ser meget lav ud, må
være svær at se for en lastbil...

Synes også den er for dyr, det er jo ikke andet end en eu45 med et par
ekstra hjul.

Oldie

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 22-09-02 21:09

> Jeg bor i det mørke Jylland

Bare rolig. Jeg kommer fra Farum og det er heller ikke noget at prale a'.

MVH Anders

Fra : Troels Plougmann Ols~

Dato : 04-10-02 18:36

> Bare rolig. Jeg kommer fra Farum og det er heller ikke noget at prale a'.

Nej DÉT... Først ham den kære borgmester - og senest skandalen om Farum
Boldklub

// Troels