DanLøn erfaringer
Fra : Steffen Enni

Dato : 21-09-02 08:42

Hej,

Da vi er ved at være trætte af PBSs DataLøn, leder vi efter alternativer.
En søgning i arkiverne for dk.erhverv gav ganske få alternativer, hvoraf
DanLøn (www.danlon.dk) er en af dem.

Jeg har dog ikke kunnet finde andre brugeres erfaringer hermed.

Er der nogen herinde anvender DanLøn, og hvad er jeres erfaringer?

Venlig hilsen,

Steffen
--
Steffen Enni
Zacho Consult ApS --- URL: http://www.zachosw.dk

Fra : Signman

Dato : 22-09-02 19:06

Hej Steffen.

"Steffen Enni" <enni@zachosw.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Da vi er ved at være trætte af PBSs DataLøn, leder vi efter alternativer.

Jeg forstår ikke, hvad er problemet..?

Jeg bruger også DataLøn, men har da ikke haft nogle problemer det år jeg nu
har brugt dem.
Jeg er meget godt tilfreds med dem. De laver jo alt arbejdet. Og det er som
det skal være.

MVH

Signman

Fra : Rene Frederiksen

Dato : 22-09-02 19:10

Vi har også brugt dem igennem nogen tid og jeg må tilslutte mig til Steffen.
PBS løsningen er noget møj og de er en flok *#"¤%& osv...

Det tog 3 mrd at få os oprettet og til at virke.
I den periode har vi fået ikke mindre end 3 mapper med nye koder etc....
OG haft diverse problemer med teknikken....(Vi er selv et IT firma så det er
ikke fordi vi ikke forstå hvordan det skal virke!)

Vores revisor bruger datalon og er glad for dem. Han siger det er nemt (og
når man kender hans kendskab til EDB ER det nemt...)
Så vi overvejer også at smide PBS løsningen væk og starte forfra med den
webbaseret løsning der forøverigt er MEGET billigere.

Mvh
Rene Frederiksen
SafeKey ApS