intermot pics JP
Fra : Jens Jensen

Dato : 21-09-02 07:28

her er billeder fra intermot. bla. sv1000. wrrraaaummmm... Taget fra
Jyllands Posten
http://pics.jp.dk/nybillede/?sek=0&id=761

Mvh Jens
gsx1k1f

Fra : gurskov

Dato : 21-09-02 11:48

> her er billeder fra intermot. bla. sv1000. wrrraaaummmm...

- prøv også at tag et smut forbi www.sv650.org og et stykke nede(14sep) i
"current data" er der flere billeder både af den 650 og 1000

Mvh. Henrik Gurskov

Fra : Greg Chambers

Dato : 21-09-02 14:44

Great pic - do you have any specs on the bike - weight, power, etc...
and is the engine SV or TL based?

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 21-09-02 20:49

"Greg Chambers" <gregchambers@excite.com> wrote in message
> Great pic - do you have any specs on the bike - weight, power, etc...
> and is the engine SV or TL based?

According to this month's Performance Bikes it's a TL1000S motor...

Chris
: )

Fra : vmx

Dato : 21-09-02 16:00

"Jens Jensen" <indkomst@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> her er billeder fra intermot. bla. sv1000. wrrraaaummmm... Taget fra
> [...]

eller her:

1) http://bdb.messe-muenchen.de/im2002/index.php?l=english

2)
http://bdb.messe-muenchen.de/im2002/search.php?search_new_images=1&l=english

3)
http://bdb.messe-muenchen.de/im2002/categories.php?sessionid=1e8157916198f27
98082901794ddeffd&l=english

( husk det hele... )

etc...

fun

Mvh
Robert

Fra : Bo Thomsen

Dato : 23-09-02 17:12

> her er billeder fra intermot. bla. sv1000. wrrraaaummmm

men så om ik de viser en 600 når de beskriver gsxr1000

bo tho

Fra : Bo Thomsen

Dato : 23-09-02 17:17
Fra : Mikael Wingaa

Dato : 23-09-02 20:28

"Bo Thomsen" <fjernes_bbt@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> ot men hvad er dette ???

Hmmmm .. et eller andet man smider i brændeovnen? ;)

/Mikael

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 24-09-02 15:36

Et par bmw billeder
http://www.k1200rs.at/gallery/intermot_2002_bmw/

Ikke en nyhed, men blot en der leger ned abs i en C1 (der vel stadig er mere
mc end bil)

http://www.k1200rs.at/gallery/intermot_2002_bmw/images/100-20079P91.jpg

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene om bmw scarver
http://www.k1200rs.at/gallery/intermot_2002_bmw/images/100-18209P91.jpg

Jeg kan godt lide den oliefri rem, men designet er lidt spøjst ...

/A

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 25-09-02 09:51

<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ved ikke helt hvad jeg skal mene om bmw scarver
> http://www.k1200rs.at/gallery/intermot_2002_bmw/images/100-18209P91.jpg
>
> Jeg kan godt lide den oliefri rem, men designet er lidt spøjst ...
8<--

Jeg kan faktisk godt lide det hele, og at man kan købe ABS til små 4000 kr.,
men cyklens pris !!!!!!!!!, den burde ikke være mere end ca. 10000 kr.
dyrere end en Aprilia Pegaso 650, det er jo næsten samme motor.

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 25-09-02 09:53

> [...]
> men cyklens pris !!!!!!!!!, den burde ikke være mere end ca. 10000 kr.
> dyrere end en Aprilia Pegaso 650, det er jo næsten samme motor.

Hvad bliver prisen ?

F650 koster den stadig 130kkr ?

/Anders - der nok stadig mest ønsker sig en Pegaso

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 25-09-02 10:11

> kr.,
>
> Hvad bliver prisen ?
>
> F650 koster den stadig 130kkr ?
8<--

Ca. 140.000 kr. med ABS

Køge MC , har en pæn nyere brugt Pegaso ( i sølv ) med topboks (
indfarvet ), den har kørt ca. 8000 km, pris ?, kan ikke huske det :-/

--
Hilsen
Dennis Pedersen