hmm ups
Fra : Tonny

Dato : 21-09-02 06:08

er vist kommet til at lave en lige lovlig ateistisk hjemmeside vistnok
eller noget..

kig ind og mor jer, og kom lidt på afstand fra den ualmindeligt tørre
bibel.

- Tonny, www.jegergud.dk

Fra : Henrik, a.k.a. DOS

Dato : 21-09-02 16:33

Hej Tonny

"Tonny" <tonny@cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> eller noget..
> kig ind og mor jer, og kom lidt på afstand fra den ualmindeligt tørre

I forhold til dit farvevalg, synes jeg bare jeg vil undlade at komme med
kommentarer, for min mor lærte mig i sin tid, at kunne jeg ikke sige noget
pænt, skulle man tie stille!!!
Bibelen er både inspirerende og livlig...
Indlæg som dit synes mere at være en mudderkastning overfor Kristne. I hvert
fald dybt til grin at man kan vælge at navngive sit domæne sådan som du gør.

\\Henrik

Fra : tonny jørgensen

Dato : 22-09-02 01:52

> [...]
hvert
> fald dybt til grin at man kan vælge at navngive sit domæne sådan som du

tjahh jeg syntes nu selv farverne er ganske fornuftigt valgt ?? er der ikke
blåt deroppe i himlen da ?? *heheh*

heldigvis er "gud" ikke et registreret varemærke så dkhostmaster lod mig
uden yderligere spørgsmål købe domænet. Lad nu være med at fortælle mig at
du ikke findes siden bare en anelse humoristisk ?? jeg har intet imod
kristne som sådan, kun de fanatiske af dem, og med denne side prøver de
internetiserede ateister at lave lidt pis med hele denne "gud tilgiver mig
for alt så jeg kan gøre hvad jeg vil" religion...

desuden, hvis gud tilgiver os alle vore synder, hvorfor er der så de 10 bud
?? burde det ikke snarere være, gud tilgiver os vore synder, medmindre der
er tale om brud på de 10 bud ?? ( ja undskyld hvis det i virkeliheden
forholder sig sådan )

helt dum kan jeg da heller ikke være, jeg vandt da en toblerone i en
bibelgruppens quiz til morbærhavens sommerfest for en lille måneds tid
siden, det til Sofie teologistuderende bosat i morbærhaven kunne skrive
under på.

- Tonny, www.jegergud.dk

Fra : Kasper Katzmann

Dato : 22-09-02 10:27

>..., og med denne side prøver de
> internetiserede ateister at lave lidt pis med hele denne "gud tilgiver mig
> for alt så jeg kan gøre hvad jeg vil" religion...

ENDELIG!!

Egentlig sjovt at se hvor nærtagende kristne kan være. Bliv endelig ved.

Mvh
Kasper K

Fra : Tonny

Dato : 25-09-02 15:31

"Kasper Katzmann" <kasper@FJERNESkatzmann.dk> wrote in

> ENDELIG!!
>
> Egentlig sjovt at se hvor nærtagende kristne kan være. Bliv endelig
> ved.

jeg prøvede men nu vil de ikke svare mere....

det eneste jeg fik var en artikel om gud der advarede tonny med trusler om
min udslettelse og andre dommedagsprofetier...

. Tonny, jegergud.dk

Fra : kjaer

Dato : 21-09-02 21:20

"Tonny" <tonny@cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:Xns9290489C8B90Ftonnycybercitydk@212.242.40.196...
> [...]
> eller noget..
>
> kig ind og mor jer, og kom lidt på afstand fra den ualmindeligt tørre

Kan du give en psykologisk forklaring på at du valgte netop det navn? Hvis du er så klog må du vel vide hvad det er der driver
dig Er du en søgende sjæl?
Men det er da en pæn hjemmeside du har fået strikket sammen, er din mor ikke stolt af dig?

Fra : tonny jørgensen

Dato : 22-09-02 04:24

> Kan du give en psykologisk forklaring på at du valgte netop det navn?

en psykologisk forklaring, kræver vel i ordets forstand en psykolog ?? da
jeg ikke er psykolog er jeg ikke egnet til at svare på det spørgsmål.

>Hvis du er så klog må du vel vide hvad det er der driver dig Er du en
søgende sjæl?

provokationer driver mig.. og især folk reaktioner på mine provokationer
driver mig til altid til at køre den en tand ud over afgrundens rand, lad os
håbe jeg nu ikke hermed er stemplet som psykopat.. Men også nysgerrighed og
min personlige trang til at udfolde mig kreativt, om det så er ved at lave
musik, tage billeder, eller kode interaktive hjemmesider kan jeg ikke på den
ene eller den anden måde afholde mig fra det kreative.

nej jeg søger i grunden ikke noget, andet end at give de forbipasserende på
www.jegergud.dk et godt grin med på vejen, og det er vel i grunden en smukt
tanke ?

> Men det er da en pæn hjemmeside du har fået strikket sammen, er din mor
ikke stolt af dig?

min mor er vist rimelig ligeglad med hjemmesider, hun er mere til ikeas nye
møbelkataloger...

. Tonny, www.jegergud.dk

Fra : Vidal

Dato : 25-09-02 19:26

> [...]

> kig ind og mor jer, og kom lidt på afstand fra den ualmindeligt tørre

Jeg har svært ved at se nogen sammenhæng
mellem dlk og din side. Jeg kan se, du og din
mor åbenbart har et ualmindeligt kærligt forhold,
men det er næppe noget, der har med kristendom at
gøre. Jeg har ihvertfald ikke set lignende i biblen.

Så biblen er nok mere tør, ok, men desto mere
opbyggeligt.

I øvrigt synes jeg, du skulle holde dit forhold til
din mor privat, når det er af så speciel natur.

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard