Q: Life timer
Fra : Michael Westi

Dato : 21-09-02 00:28

Når jeg går ind i menuen på min 3310 for Imeinr. produktion/salg ect. står
der også Life Timer. Hvad står det for?

--
Mvh Michael
"The intelligence on this globe is constant

Fra : Thomas Lykkeberg

Dato : 21-09-02 10:15

On Sat, 21 Sep 2002 01:28:19 +0200, "Michael Westi"
<michael.westi@get2net.dk> wrote:

>Når jeg går ind i menuen på min 3310 for Imeinr. produktion/salg ect. står
>der også Life Timer. Hvad står det for?
Måske tæller den de radio bølger den beamer ind i hovedet på brugeren,
og udleder derefter en gennemsnitlig leve tid for brugeren.

Nej ok, nogle gange undrer det mig bare at folk spørger om de mest
mærkværdige ting, som iøvrigt står så rigeligt forklaret i deres
manualer. Og hvis de er blevet væk, ja så findes internettet...

/Thomas

Fra : Christian Poulsen

Dato : 21-09-02 14:23

> mærkværdige ting, som iøvrigt står så rigeligt forklaret i deres
> manualer. Og hvis de er blevet væk, ja så findes internettet...

Den funktion tør jeg godt love dig ikke står omtalt i manualen.

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 24-09-02 18:50

"Michael Westi" skrev i en meddelelse
> Når jeg går ind i menuen på min 3310 for Imeinr. produktion/salg ect. står
> der også Life Timer. Hvad står det for?

Det er den tid hvori du har snakket i telefonen igennem hele dens levetid
(både ind- og udgående opkald - og kan ikke nulstilles). Du kan sammeligne
det med en bils kilometertæller...

Hygge...
Daniel

Fra : Michel Komischke

Dato : 24-09-02 18:58

On Tue, 24 Sep 2002 19:49:52 +0200, Daniel Alstrup wrote:

> Det er den tid hvori du har snakket i telefonen igennem hele dens levetid
> (både ind- og udgående opkald - og kan ikke nulstilles). Du kan sammeligne
> det med en bils kilometertæller...

"Du siger det er en 01'er model?
Hvor meget har den snakket?"

--