Hedvig and the angry inch (spoiler)
Fra : Bo Warming

Dato : 20-09-02 23:07

Fremragende filmkunst der åbner øjnene for transvestit og bøssekultur og
rock og Øst-Berlin før murens fald, hvor man forguder alt amerikansk.

Ikke at jeg har haft store problemer med at have 4 store huller i min
almendannelse, på nævnte områder - men når en film på 1½ time er smuk,
fængende, hæsblæsende og fornyende, så er jeg glad for at bo så centralt i
storbyen, at jeg kan få leget ny indsigt ind i min samfundsforståelse.

Den smukke yngling-dreng, der forelsker sig i en US-negersoldat og får penis
amputeret sjusket, så en " vred stump på en tomme" bliver siddende, har
kvindelige sexede former, så man næsten kan forstå at man kan blive
homosexuel.

Tolerance-øjenåbner - www.get-hed.com oplyser yderligere

..

--