Halvautomater
Fra : Lumholdt&Riber

Dato : 20-09-02 21:31

Er der nogen, der har et bud på forskellen -hvis der overhovedet er nogen- i
praksis, mellem henholdsvis rekylladere og gasgenladere? Rekyl, præcision i
2. skud, andet? Har lige byttet mig til 2 stk Franchi -en af hver type- men
har forbandet svært ved at skyde med mere end 1 ad gangen , så jeg vil
kun beholde den ene af dem.
Venlig hilsen Henrik Sørensen

Fra : Brynjar Harsvik

Dato : 21-09-02 00:24

On Fri, 20 Sep 2002 22:31:20 +0200, "Lumholdt&Riber" <Ribermail@kabelnettet.dk>
wrote:

> [...]
>har forbandet svært ved at skyde med mere end 1 ad gangen , så jeg vil

Joda! Forskjellen er at det er mindre arbeid å holde rekylautomaten ren. du
slipper de store mengdene kruttslam i mekanismen.

Brynjar