Problem i Opera 6.05
Fra : Heini Guttesen

Dato : 20-09-02 21:37

Jeg er i gang med at lave nogle hjemmesider.

Jeg har efterhånden fattet at det ikke skal laves i frontpage eller andet
WYSIWYG skrammel.

Det er lykkedes mig at lave noget som kan valideres som HTML 4.01
Transitional.

På trods af dette virker skidtet ikke i Opera 6.05 under windows 2000.
Det ser fint ud i Netscape 6.0 og i IE 6

Hvis I gider at kaste et øje på sagen og skubbe mig i den rigtige retning
vil jeg blive glad.

Siden kan ses på http://www.tjkmp23.dk

Og screenshots af hvordan jeg oplever fejlen i Opera kan ses her:
http://www.tjkmp23.dk/screenshotopera.jpg
Og i IE6:
http://www.tjkmp23.dk/screenshotie.jpg

Hvis I skal se noget kode eller css så sig lige til.

Hilsen Heini Guttesen

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 22-09-02 20:41

On Fri, 20 Sep 2002 22:36:35 +0200, "Heini Guttesen"
<svangut@hotmail.com> wrote:

>På trods af dette virker skidtet ikke i Opera 6.05 under windows 2000.
>Det ser fint ud i Netscape 6.0 og i IE 6

Ser fint ud her. Opera 6.05 under Win2k.

--
Regards Stefan
Websites: http://3x7.dk/ http://ghashul.dk/

Fra : Heini Guttesen

Dato : 23-09-02 05:48

Det var åbentbart den js menu jeg havde som ikke virkede.
Jeg har lavet menuen om til ren css.

Der var også problemer med position:absolute idet den grafik jeg har til
højre er lavet om til float right istedetfor.

Hilsen Heini Guttesen