Dyser!?!?!?
Fra : Peter hønborg

Dato : 20-09-02 21:07

Hvad dyser kan man ca. regne med man skal bruge til en 20mm. kab. eller en
normal lovlig kab. hvis man nu kører med større cylinder?

Det er fordi når man kigger i lorte protuna så står der bare at kaburatopren
skal omdyses, der må da være nogle størrelser for hvad man ca. skal køre
med!!?!?!?

Fra : Henning Lund

Dato : 20-09-02 21:18

Peter hønborg skrev:
> [...]
>
> Det er fordi når man kigger i lorte protuna så står der bare at
> kaburatopren skal omdyses, der må da være nogle størrelser for hvad

Det kan du ikke regne med, det varierer fra knallert til knallert selv
om det er samme fabrikat.
Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : RP

Dato : 20-09-02 22:51

> Det kan du ikke regne med, det varierer fra knallert til knallert selv
> om det er samme fabrikat.

Nemlig - det er umulig at forudsige. Man siger normalt 8-10% større, ved
cylinderskift men jeg har oplevet folk med vilde kits som kørte med standard
dyse. Det bedste du kan gøre, er at bestille en hånd dyser hjem og så prøve
dig frem indtil tændrøret ser rigtig ud og knallerten kører godt.

// RP