Att: HLH
Fra : Lone Ginnerup

Dato : 20-09-02 20:32

HLH

Kunne du måske skrive et katalog over hvad overvægt ikke skyldes?
- Eller kunne du evt. oprette et emne, hvor du samler dine svar?
- Eller kunne du give tilladelse til at folk spørger om noget uden at den
"klippe/klistrede" melding kommer som autosvar ?

Jeg vil personligt foretrække det 1 - nemlig at du én gang for alle skriver
et katalog - så ved vi jo hvad vi har at rette os efter.

Fra : HLH

Dato : 24-09-02 11:05

Hej Lone,

Jeg beklager, at jeg i min iver fik afsendt 3 ret enslydende svar, men det
var blot for at understrege en generel pointe, som jeg mente blev godt
illustreret ved at svare på denne måde.

Jeg beklager, hvis jeg herved at har overtrådt reglerne for god opførsel i
ng.

Med venlig hilsen

HLH

Fra : Lone Ginnerup

Dato : 24-09-02 13:49

Hej med dig.

Jeg er enig med dig i dine holdninger - men jeg opfattede det godt nok som
terror - men forstår på dig at det ikke var ment sådan.

M.v.h. Lone