unlock 3310 i skive?
Fra : Niels Chr Dørken

Dato : 20-09-02 19:28

Hej.
Er der en der kan låse min 3310 op i skive eller omegn?

Ruben

Fra : UnlockServices.Dk

Dato : 20-09-02 20:02

Kig på www.unlockservices.dk
under Links

Mvh
"C@ss"

Fra : rno

Dato : 20-09-02 21:04

Hva så smarte... syns du selv at ser ud til at der er nogen i skive her....
!

Fra : UnlockServices.Dk

Dato : 20-09-02 21:09

> Hva så smarte... syns du selv at ser ud til at der er nogen i skive
her....
> !
Hvilket bogstav i ordet " omegn " fatter du ikke narrøv ?

Fra : Jens Jensen

Dato : 21-09-02 09:18

Mener du burde moderer dit sprog hvis du vil virke seriøs!!!!

/Jensen

Fra : Unlock i Horsens

Dato : 21-09-02 09:21

Vidste du ikke at man ikke svarer seriøst tilbage til en der skriver
useriøst.

C@ss prøver at hjælpe Niels chr, men så er der selvfølgelig en eller anden
der er utilfreds. "RNO" ber' selv om det.

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-09-02 11:53

En gut der kalder sig "Unlock i Horsens" skrev:

>Vidste du ikke at man ikke svarer seriøst tilbage til en der skriver
>useriøst.

Det prøver jeg nu. se f.eks. dette indlæg.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** Nu også unlocking af Ericsson T39, T65 og T68 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : UnlockServices.Dk

Dato : 21-09-02 12:25

Hvis rno har et problem kan han komme til mig, jeg siger ikke at jeg kan det
hele.
Jeg gav en mand en url hvor han kan finde en unlocker i hans " omegn "
af hvor han søgte.
Og hvad Jens Jensen angår, Tja hvis jeg skulle have fornærmet ham kan han
også komme til mig
Unlock I Horsens forsøgt at forsvare mig, det var flink gjort men ikke
nødvendigt
Lasse forsøger som sædvanlig lige at snige hans skjulte reklame ind ( og ja
det gjore jeg også, men min reklame var ikke møntet på mig selv det var en
hjælp til en mand der spurgte )

men når alt kommer til alt så var det rno der havde et problem med mig
jeg ved næsten godt hvor det kommer fra, men jeg er ret ligeglad

Mvh
"C@ss"

Alle der mener de er blevet uretfærdigt behandlet kan maile mig på
klage@unlockservices.dk
Eller hvis der er andre ting som folk vil sige kan de bruge
webmaster@unlockservices.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-09-02 12:54

>Jeg gav en mand en url hvor han kan finde en unlocker i hans " omegn "
>af hvor han søgte.
>Og hvad Jens Jensen angår, Tja hvis jeg skulle have fornærmet ham kan han
>også komme til mig

Jeg er enig med Jens i, at man selvfølgelig skal skrive og opføre sig
pænt - specielt hvis man vil tages seriøst. "rno" opførte sig dumt,
men det betyder da ikke, at man skal kalde ham en "narrøv". Forestil
dig, hvis en ekspedient gjorde det i en butik, hvor en kunde var lidt
"på tværs".

>Unlock I Horsens forsøgt at forsvare mig, det var flink gjort men ikke
>nødvendigt

Jeg mener nu det er en forkert indstilling, at man bare skal give igen
af samme skuffe. Det er jo skruen uden ende. Skal man også bare altid
slå igen? "Jamen Peter slog først..." - nej, det holder ikke.

>Lasse forsøger som sædvanlig lige at snige hans skjulte reklame ind ( og ja
>det gjore jeg også, men min reklame var ikke møntet på mig selv det var en
>hjælp til en mand der spurgte )

Jeg har såmænd ingen skjulte reklamer. Jeg har en signatur, som jeg
benytter i alle mine indlæg. Jeg kommenterede blot tråden, da jeg
havde en holdning til det der blev diskuteret.

>men når alt kommer til alt så var det rno der havde et problem med mig

Åbenbart - men så er det da også fjollet bare at kaste noget svineri
lige retur i ansigtet på ham. Sådan noget er
news:dk.snak.mudderkastning til.

>jeg ved næsten godt hvor det kommer fra, men jeg er ret ligeglad

Hvorfor så begynde at tilsvine hinanden?

Fra : rno

Dato : 21-09-02 16:53

> Hvis rno har et problem kan han komme til mig, jeg siger ikke at jeg kan
det
> hele.

Jeg har ingen problemer "What so ever" jeg kommenterede bare dit lidt trælse
og sædvanlige indlæg (læs reklame)

> Jeg gav en mand en url hvor han kan finde en unlocker i hans " omegn "
> af hvor han søgte.

He.. syns du at Nykøbing Mors, Viborg, Thisted er omegn af Skive ja så
forstår jeg ingenting, din side unlockservices.dk har NCD sikkert set
forlængst
sådan som du "kaster" rundt med din reklame...

> men når alt kommer til alt så var det rno der havde et problem med mig
> jeg ved næsten godt hvor det kommer fra, men jeg er ret ligeglad

Hvad kommer hvorfra !?

Og sidst men ikke mindst Lasse Hedegaard - Jeg er Enig §!

--

MVH
Rene

Fra : UnlockServices.Dk

Dato : 21-09-02 18:07

> Jeg har ingen problemer "What so ever" jeg kommenterede bare dit lidt
trælse
> og sædvanlige indlæg (læs reklame)

Nååå du er den slags der kun må fortælle hvor god du er, hvor dygtig du er
men jeg må ikke reklamere for andre ved at fortælle hvor de kan komme med
deres telefon
og få en ordentlig behandling.
Jeg kan godt se dit problem, du er ikke på siden ( så vil det jo også være
for dig, den reklamer kom )
det er der skoen trykker!!
Har jeg nogensinde nægtet dig optagelse på siden , har du noget sinde sendt
mig en mail om at komme med på den ???
Næææ
Du vil heller brokke dig

> [...]
> forlængst
> sådan som du "kaster" rundt med din reklame...
Tja 30 km til Skive og 30 til Mors er måske galt for dig, jeg skulle måske
sende dem til Herning til dig ?? NOT

>Og sidst men ikke mindst Lasse Hedegaard - Jeg er Enig §!

Det er Blandt andet dit indlæg som Lasse mener er overflødigt

"C@ss"

Fra : Unlock i Horsens

Dato : 21-09-02 21:14

Jeg synes simpelthen det er for langt ude at trække det ud på denne måde....
Vedkommende spørger om en gang unlock og der er en der gir råd. meeenn så
skal der jo lige være nogen der kan finde noget galt med det..... Simpelthen
for langt ude. Det er ved at gå over gevind efterhånden med indlæg....
"Skriv ikke forkert, da du kan risikere eller være sikker på at få en
negativ bemærkning for et positivt råd"

Fra : Niels Chr Dørken

Dato : 22-09-02 09:59

Helt ærligt så spurgte jeg ikke for at træde nogen over tæerne, eller for at
nogen skulle blive helt nedtrykte over at læse noget som der er blevet
skrevet før. (rno! -amn det var da også synd.. undskyld!) Jeg stillede rent
faktisk bare spørgsmålet i håb om at få et svar. Og det fik jeg. Tusind tak
for det C@ss... men om jeg fatter al den snak om så lidt.