Langsom PPP?
Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 22-02-01 21:21

De sidste par timer har jeg oplevet, at min PPP ligesom 'hænger', når
jeg kalder op til TDC (16110)!:

Forløbet virker normalt frem til 'Godkender...', men så kommer der en
usædvanlig lang pause, før den gennemfører resten af forløbet som
vanligt - har andre oplevet lignende??

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 22-02-01 23:15

Hans H.V. Hansen <h2vh@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> Forløbet virker normalt frem til 'Godkender...', men så kommer der en
> usædvanlig lang pause, før den gennemfører resten af forløbet som

Det er formegenlig din modempulje som er hård belastet. Tjek TD's
stausside.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Rigtige mænd tager ikke backup!

Fra : Martin Petersen

Dato : 22-02-01 23:29

> [...]

> Forløbet virker normalt frem til 'Godkender...', men så kommer der en
> usædvanlig lang pause, før den gennemfører resten af forløbet som

Præcis det samme. Men ikke ved hvert opkald.
Vi diskuterer det også i tele.internet.isdn
v.h.
Martin

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 23-02-01 00:00

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> Præcis det samme. Men ikke ved hvert opkald.
> Vi diskuterer det også i tele.internet.isdn

OK, rart at andre har oplevet et samme!
For mit vedkommende forsvandt problemet forresten igen, da jeg havde
beskrevet det!!

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Mads Pedersen

Dato : 23-02-01 08:28

in article 1ep999y.lmpf44hbmfpcN%h2vh@post6.tele.dk, Hans H.V. Hansen at
h2vh@post6.tele.dk wrote on 23/02/01 00:00:

> OK, rart at andre har oplevet et samme!
> For mit vedkommende forsvandt problemet forresten igen, da jeg havde
> beskrevet det!!
Erkendelse er tit det første skridt på vejen til helbredelse

// Mads (http://www.doubleloop.dk)
--------------------------------------
Site news 17-02-2001: Added a couple of new links. Great stuff from Richard
May and Steve Double! Oh and visitor no. 25.000 dropped by today!
Go check it out @ If thine eye offend thee... http://imv.au.dk/~mads/

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 23-02-01 14:52

Mads Pedersen <mads@imv.au.dk> wrote:

> Erkendelse er tit det første skridt på vejen til helbredelse

Det skal jeg fortælle min PPP - eller sikkert snarere TDC!

(Jeg tror faktisk ikke, at min PPP har 'gjort noget galt'!)

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Martin Petersen

Dato : 23-02-01 15:16

Hans H.V. Hansen <h2vh@post6.tele.dk> wrote:

> Det skal jeg fortælle min PPP - eller sikkert snarere TDC!
>
> (Jeg tror faktisk ikke, at min PPP har 'gjort noget galt'!)

Og i det hele taget virker alt vist normalt nu, ikke?
martin

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 23-02-01 20:51

Martin Petersen <martinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> Og i det hele taget virker alt vist normalt nu, ikke?
> martin

Jo, men jeg er bange for at skrive det - for da jeg sidst skrev det,
begyndte det at 'hænge' igen!!

--
med venlig hilsen
Hans