Reperation af T28S
Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 20-09-02 18:27

Jeg har en 20 mdr. gammel Ericsson T28S hvor klappen ikke længere kan lukke,
tappen tager ikke fat så den forbliver lukket når man trykker den op.
Kan det betale sig at reperere den, og hvad vil det i givet fald koste ?
På forhånd tak.
Mvh.
Christian

Fra : Nuggi

Dato : 20-09-02 19:23

Omkring 500,- kr inkl. moms hos Teleservice (www.teleservice.com)

Nuggi

Fra : Per Sørensen

Dato : 20-09-02 20:09

Eller 150,- ved mig:)

www.djubi.dk
Unlock og rep. af de fleste mærker.

Fra : Søren Jørgensen

Dato : 21-09-02 12:56

Jeg har fået fronten på min egen T28 skiftet hos Per Sørensen.
Brug ham bare med sindsro, resultatet er perfekt.

Mvh..Søren

Fra : Per Sørensen

Dato : 21-09-02 17:38

Tak for de pæne ord, og du er altid velkommen:)