Sherlock, default "On"?
Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 22-02-01 21:09

Hej alle :)

Jeg har partitioneret mine diske i fem dele. Når jeg åbner Sherlock er
alle fem "hakket" af som standard.

Hvordan er det nu jeg får Sherlock, til kun at hakke f.eks. Macintosh HD
af? Altså så jeg ikke er nødt til at fra-klikke de fire andre først.
Jeg vil næsten altid kun søge på Macintosh HD.

Jeg har haft det sat sådan op, men efter en geninstallation kan jeg ikke
få det til at virke igen.

Mojn, Thomas

--
Mac OS X vs. Windows XP : Typical Microsoft -- Take something from
another company then P on it.

Fra : Thomas Boelskifte

Dato : 24-02-01 12:08

Thomas Boelskifte <engineering@boelskifte.dk> wrote:

> [...]
> Jeg vil næsten altid kun søge på Macintosh HD.
>
> Jeg har haft det sat sådan op, men efter en geninstallation kan jeg ikke

Nå, jeg løste det med en restore af en gammel prefs fil fra en backup.

Men gu' ve' hvordan jeg gjorde det i sin tid? Hmm, well nu virker det
igen

Mojn, Thomas