Pakningssæt i udlandet !
Fra : Morten Juel

Dato : 20-09-02 16:42

Hejsa NG

er der en der ved hvor man kan få et pakningssæt til en suzuki DR350 fra '96
??
det skal være i udlandet, det til de gamle dr'ere koster herhjemme over
600,- så jeg tør slet ikke tænke på hvad det andet her koster ;o((

Morten
Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750 **til salg, kun 20000,- !** http://StarChild.dk
DR350SE - http://StarChild.dk

Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 20-09-02 17:06

"Morten Juel" <MP@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> det skal være i udlandet, det til de gamle dr'ere koster herhjemme over
> 600,- så jeg tør slet ikke tænke på hvad det andet her koster ;o((

Hej Morten
Hos M&P i England koster et ZR750 1992-1998 Full Gasket Set £ 80,-
(http://www.mandp.co.uk/frameset.htm).

SAY JES ved Nykøbing Sjælland har et sæt: DR350 SEW, 97-99, Komplet
pakningssæt, 11223 til kr 585,00 (http://www.sayjes.dk/suzukiframe.htm)

Mvh
Jørgen

Fra : Asger Steffensen

Dato : 20-09-02 17:37

> [...]
> det skal være i udlandet, det til de gamle dr'ere koster herhjemme over
> 600,- så jeg tør slet ikke tænke på hvad det andet her koster ;o((

www.crooks-suzuki.com

Asger
ZX-10

Fra : Torben Andersen

Dato : 20-09-02 19:34

Hej igen Morten

Det skal du da bare købe på et af de links jeg sendte til eller på denne hos
Göetz i Tyskland som nok er den største med Off-road dele.
http://www.goetz-motorsport.de/

Eller hvis de ikke har det så hos Bert Vom Zitzewits i Lübeck, du har fået
adressen før.

Hilsen
Torben

Suzuki's reservedelspriser i DK er latterlige!!!!!!!!!!!!!
køb derfor i udlandet.

Fra : Morten Juel

Dato : 20-09-02 23:24

Oki tak jeg sender dem lige en forspørgsel

Fra : Søren Lindholt

Dato : 22-09-02 21:54

> Oki tak jeg sender dem lige en forspørgsel

Det har nummer 13876 hos http://www.goetz-motorsport.de/

Søren

Fra : Morten Juel

Dato : 20-09-02 23:24

oki dem sender jeg også lige en forspørgsel

Fra : albert

Dato : 20-09-02 19:58

Har ikke tjekket netop din maskine, men Louis ville have godt 400 kr til en
CBR1000, og det koster knap 1300 i dk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mvh Albert

Fra : Morten Juel

Dato : 20-09-02 23:24

de har ikke til min ;o(