DFM FAQen på DMCN
Fra : Thomas Makro

Dato : 20-09-02 15:48

Hej alle sammen.

Nu har DFMs FAQ/OSS eksisteret i to uger. Derfor synes jeg det er lidt
skuffende, at kun en, Tommy Fer, har meldt sig til at være frivillig
emne-redaktør.
Hans emne er ikke synligt endnu, men det bliver det, når han en dag
får skrevet noget han er tilfreds med, hvorefter han kan gøre emnet
synligt.

En emne-redaktør er en der skriver om et bestemt emne, der har det med
at gå igen her på DFM. Det kan f.eks. være "Sådan justeres kæden"
eller "sådan laver du wheelie" - eller måske "Derfor skal du ikke lave
wheelie". Bare kig på DFMs overskrifter, der er mange muligheder!

Uden frivillig indsats, bliver FAQen ikke ret meget værd! Så hermed en
opfordring til jer alle: meld jer som emne-redaktører, det gør ikke
ondt

Se nærmere på www.dmcn.dk under FAQ / OSS.

--
M.v.h. Thomas Makro
Honda VFR 750 F

Fra : Futte & Co.

Dato : 22-09-02 20:43

> Uden frivillig indsats, bliver FAQen ikke ret meget værd! Så hermed en
> opfordring til jer alle: meld jer som emne-redaktører, det gør ikke
> [...]

Jeg ville da gerne lægge et stykke arbejde i FAQ'en, men da det kræver et
DMCN nummer, må jeg desværre melde pas. Det er snart længe siden jeg meldte
mig til listen, men tilsyneladende virker tilmeldingen ikke,
eller..................... . Jeg er stadig ikke på listen, så !!!!!!!!!!!

hilsen
Jørgen , Brøndby
CB550F , den fine årgang 1975-76
nu med dfm nummerpladeramme

---

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 23-09-02 16:17

"Futte & Co." <Xjette_lis.joergensen@lundens.netX> skrev i en meddelelse news:3d8e1d3c$0$11421$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...

> [...]
snip

> Det er snart længe siden jeg meldte
> mig til listen, men tilsyneladende virker tilmeldingen ikke,
> eller..................... . Jeg er stadig ikke på listen, så !!!!!!!!!!!
snip

.....mig heller ikke.
Har prøvet 2 gange, ved ikke hvad der så sker

--
Mvh - Arne Lorenzen
mctws98 No.36 - fzs600

Fra : Thomas Makro

Dato : 23-09-02 16:56

On Mon, 23 Sep 2002 17:16:41 +0200, "Arne Lorenzen"
<alonospam@esenet.dk> wrote:

>....mig heller ikke.
>Har prøvet 2 gange, ved ikke hvad der så sker

Der skærer jo mit hjerte at læse...

Der er ikke noget værre end når man har fået en god ide, og man ikke
kan komme igang med den, fordi man bliver holdt tilbage.
Sådan er det også her, vil man give en hånd med, er det surt at blive
holdt tilbage, blot fordi man ikke er på DMCNlisten, selv om man _har_
tilmeldt sig.

Jeg har sendt en mail til Hylle, så nu håber jeg at ihvertfald de der
har meldt sig som frivillige emneredaktører, kommer på snart.

Fra : Richard Pade

Dato : 23-09-02 17:19

Arne Lorenzen wrote:
> snip
>
> ....mig heller ikke.
> Har prøvet 2 gange, ved ikke hvad der så sker

Hmmm, alle gode gange er tre, ikke?

Richard