68671525 hvad er dette for et nummer?
Fra : Jens Sloth

Dato : 20-09-02 14:40

Fra : Danne S

Dato : 20-09-02 14:54

Ett heltal :)

"Jens Sloth" <Jens-Sloth@person.dk> skrev i meddelandet
news:3d8b253a$1$75711$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 20-09-02 15:03

Jens Sloth skrev:

>68671525 hvad er dette for et nummer?

http://68671525.fergusons.dk/ siger, at det er et hemmeligt eller
ikke-eksisterende nummer.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** Nu også unlocking af Ericsson T39, T65 og T68 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 20-09-02 19:23

On Fri, 20 Sep 2002 16:02:36 +0200, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>http://68671525.fergusons.dk/ siger, at det er et hemmeligt eller
>ikke-eksisterende nummer.

Det er garanteret en SMS du har medtaget. Der står 00 foran den jeg
fik, så det er vist til 100.-/minut - eller deromkring...

--

/Dan MOrtensen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-09-02 11:55

Dan Mortensen skrev:

>Det er garanteret en SMS du har medtaget.

Jeg har ikke modtaget nogen SMS fra det nummer. (Tryk venligst reply
ud for det indlæg du vil svare på)

>Der står 00 foran den jeg
>fik, så det er vist til 100.-/minut - eller deromkring...

- Vel at mærke hvis man ringer til det. Det skal lige nævnes, at det
ikke koster noget at modtage sådan en SMS.

Fra : Pongo

Dato : 21-09-02 12:50

00686-71525 er et nummer på øgruppen Kiribati i Stillehavet.
Der er små 100.000 indbyggere på øerne, og det er sansynligvis meget
dyrt at ringe til dem.

mvh
Pongo

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 21-09-02 15:29

On Sat, 21 Sep 2002 12:54:49 +0200, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>Jeg har ikke modtaget nogen SMS fra det nummer. (Tryk venligst reply
>ud for det indlæg du vil svare på)

Hvad mener du med "(Tryk venligst reply ud for det indlæg du vil svare
på)"?

>- Vel at mærke hvis man ringer til det. Det skal lige nævnes, at det
>ikke koster noget at modtage sådan en SMS.

Det koster da aldrig noget at modtage en SMS ?

--

/Dan MOrtensen

Fra : Jean

Dato : 21-09-02 16:01

> Hvad mener du med "(Tryk venligst reply ud for det indlæg du vil svare
> på)"?

Han (Lasse H) mener, at du ikke skal besvare hans indlæg, når du vil svare
Jens Sloth.

> Det koster da aldrig noget at modtage en SMS ?

Fuldstændig korrekt!

> /Dan MOrtensen

Mvh Jean

--
Vil du købe billige mobiltelefoner,
så er Wanna-save.com svaret!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 21-09-02 16:01

Dan MOrtensen skrev:

>Hvad mener du med "(Tryk venligst reply ud for det indlæg du vil svare
>på)"?

Du trykkede reply ud for mit indlæg, men kommenterede sådan set det
oprindelige indlæg fra Jens. Så havde det været smartere at trykke
reply, ud for dette.

>Det koster da aldrig noget at modtage en SMS ?

Nej.

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 22-09-02 09:30

On Sat, 21 Sep 2002 17:01:07 +0200, Lasse Hedegaard <laxxe@nospam.dk>
wrote:

>Du trykkede reply ud for mit indlæg, men kommenterede sådan set det
>oprindelige indlæg fra Jens. Så havde det været smartere at trykke
>reply, ud for dette.

Nååe, det må være en smutter.

--

/Dan MOrtensen

Fra : KsNa

Dato : 21-09-02 16:14

> Hvad mener du med "(Tryk venligst reply ud for det indlæg du vil svare
> på)"?

Mærkeligt nok er dette indlæg fra Dan Mortensen, det eneste jeg kan se fra
Dan i denne tråd.

Mvh.
Kim

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 22-09-02 09:29

On Sat, 21 Sep 2002 17:13:53 +0200, "KsNa" <KsNa@mail.dk> wrote:

>Mærkeligt nok er dette indlæg fra Dan Mortensen, det eneste jeg kan se fra
>Dan i denne tråd.

Ja, det undrer også mig, da jeg ikke selv kunne hente andet en
headeren i det første indlæg.

Men nogen har da kunnet.

--

/Dan MOrtensen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-09-02 12:47

Dan MOrtensen skrev:

>Ja, det undrer også mig, da jeg ikke selv kunne hente andet en
>headeren i det første indlæg.

Du bruger (som jeg) TDCs newsserver, og den har desværre ikke haft det
særlig godt meget meget længe. Der forsvinder indlæg i stor stil - det
er ganske frustrerende.