Reklamefilm for BMW - men ikke som de fles~
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 20-09-02 13:58

Film af Frankenheimer, Ang Lee, Guy Ritchie og Alejandro Innaritu!!
Glimrende reklamefilm!

www.bmwfilms.com

Morten
morten@bowman.dk

Fra : KNL DtP

Dato : 20-09-02 14:07

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i en meddelelse

> Film af Frankenheimer, Ang Lee, Guy Ritchie og Alejandro Innaritu!!

he he - jeg tror en stor del af gruppen har den stående hjemme på DVD-hylden - pakken
ind i et blå-sort papcover.

Der var en venlig gut, som fortalte at man kunne skrive til bmwfilms.com og få den
tilsendt gratis. Herligt

Btw. så er min personlige farvorit "The Star" af Guy Ritchie (og konen...)

--
MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : Lars Skov

Dato : 20-09-02 14:26

"KNL DtP" <knl_dtp@hotmail.com> wrote in message
> [...]
DVD-hylden - pakken
> ind i et blå-sort papcover.
>
> Der var en venlig gut, som fortalte at man kunne skrive til bmwfilms.com

Kan man stadigvæk få den tilsendt gratis?

#LarsS

Fra : Jakob Madsen

Dato : 20-09-02 14:39

> Kan man stadigvæk få den tilsendt gratis?

Aner det ikke, men du kan da prøve at sende dem en mail.

her er den originale tråd:
<http://groups.google.com/groups?hl=da&lr=lang_da&ie=UTF-8&th=587b3d3057e714
5e&rnum=57>

--
mvh:// Jakob Madsen
mail:// jakob@zoidberg.dk

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 20-09-02 16:11

"Lars Skov" <lars@skovsverden.dk> wrote in message

> Kan man stadigvæk få den tilsendt gratis?

Jep.
Men den DVD man får nu om dage, er uden "The Follow".
Den var kun på de første udgaver og blev fjernet, vist pga. noget med nogen
rettigheder.

Mvh. Lars

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 20-09-02 17:37

On Fri, 20 Sep 2002 17:11:19 +0200, "Lars Hedegaard Pedersen"
<hedegaard@FJERNDETTEmail.dk> wrote:

> [...]
>Men den DVD man får nu om dage, er uden "The Follow".
>Den var kun på de første udgaver og blev fjernet, vist pga. noget med nogen

Jeg synes ikke jeg kan finde en emailadresse? Kun teknisk assistance.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 20-09-02 17:45

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote in message

> Jeg synes ikke jeg kan finde en emailadresse? Kun teknisk assistance.

Check den tråd som Jakob Madsen linker til. Der står præcis hvordan du
finder det.
Citat fra tråden:
"Du går ind på http://www.bmwfilms.com og under HELP finder du linket
'Contact The Site Representative' hvor du kan skrive til BMW.
Deri spørger du så om det er muligt få en DVD med de 5 kortfilm.
Et par dage efter skulle du gerne få et svar tilbage,
hvori de udbeder om din adresse så de kan sende den til dig."

Mvh. Lars

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 21-09-02 11:22

On Fri, 20 Sep 2002 18:44:48 +0200, "Lars Hedegaard Pedersen"

> [...]
>Et par dage efter skulle du gerne få et svar tilbage,
>hvori de udbeder om din adresse så de kan sende den til dig."

Oki var bare ikke sikker på at man kunne det der.
Many thnx, besked sendt

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Jens Thomsen

Dato : 21-09-02 12:42

"Lars Hedegaard Pedersen" <hedegaard@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en
meddelelse news:3d8b3a96$0$64160$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Men den DVD man får nu om dage, er uden "The Follow".
> Den var kun på de første udgaver og blev fjernet, vist pga. noget med
nogen
> rettigheder.

Jep. Forest Whitakers kontrakt dækkede ikke andet end internet-udgaven af
filmene. Desværre. The Follow er faktisk min yndlingsfilm blandt dem. Men
man kunne selvfølgeligt også bare rive pengene fra kontoen og købe
førsteudgaven på E-Bay. Den indeholdt nemlig alle filmene.

MVH
Jens

Fra : Lars Hedegaard Peder~

Dato : 22-09-02 13:45

"Jens Thomsen" <nobody@home.dk> wrote in message

> [...]
> man kunne selvfølgeligt også bare rive pengene fra kontoen og købe
> førsteudgaven på E-Bay. Den indeholdt nemlig alle filmene.

Det er også det jeg har gjort

Mvh. Lars

Fra : Jens Thomsen

Dato : 22-09-02 20:23

"Lars Hedegaard Pedersen" <hedegaard@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en
meddelelse news:3d8dbb4a$0$11030$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Men

> Det er også det jeg har gjort

Hvor meget måtte du spendere? Jeg er pokkers misundelig.

MVH
Jens

Fra : -V-

Dato : 20-09-02 14:57

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote in message
> Film af Frankenheimer, Ang Lee, Guy Ritchie og Alejandro Innaritu!!
> Glimrende reklamefilm!

De virker ihvertfald på mig: jeg har lyst til at sælge min lever, en nyre og
mine ufødte børn, for at få råd til at købe en M5'er.
Hvis det er nok. Ellers må jeg vente til jeg får råd på anden måde.

-V-

Fra : Mads Lund

Dato : 20-09-02 15:04

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote in message
> Film af Frankenheimer, Ang Lee, Guy Ritchie og Alejandro Innaritu!!
> Glimrende reklamefilm!
>
> www.bmwfilms.com

Hvordan har livet ellers været nede under stenen det sidste års tid? ;)

--
Mads Lund
http://www.madslund.dk/

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 20-09-02 15:56

On Fri, 20 Sep 2002 16:04:14 +0200, "Mads Lund"
<usenet@mads_fjerndetteher_lund.dk> wrote:

>"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote in message

>Hvordan har livet ellers været nede under stenen det sidste års tid? ;)

Kommer en hel del i denne gruppe, men den er gået forbi mig, ja.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Henrik Rytter

Dato : 20-09-02 18:32

In article <endmouginrfgcidt12878ij9d1hesmu9cr@4ax.com>, Morten Bowman
Hansen <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote:

> Kommer en hel del i denne gruppe, men den er gået forbi mig, ja.
>
> Morten
> morten@bowman.dk

Men så kan vi da bruge lejligheden til at gøre opmærksom på at der
snart kommer et nyt kuld film i The Hire-serien (medio November)!

Den nye serie bliver produceret af Ridley Scott og instruktørerne
bliver Tony Scott, John Woo og Joe Carnahan

Derudover har BMW lavet en handel med Microsoft der går ud på at de
sammen vil distribuere en række independentfilm, som skal vises
digitalt i biografen med Microsofts kommende digitale medieteknologi
Windows Media 9. Den første film i serien bliver Artisans
Entertainments "Standing in the Shadows of Motown", der så får premiere
med en af de nye kortfilm fra The Hire-antologien.

Læs mere her:
http://www.artisanent.com/Company/PressReleases/pr020904.html

mvh
Henrik

Fra : Oskar Stern

Dato : 21-09-02 23:07

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote in message
> Film af Frankenheimer, Ang Lee, Guy Ritchie og Alejandro Innaritu!!
> [...]

Ganske udmærkede film (har dog kun set de tre første ind til videre).
En ting der undrer mig er at man i de forskellige "sub stories" får nogle
forskellige hints, f.eks i "the hitman and the investigator" er der en
web-adresse (www.cbmlt.com). Hvis man går ind på siden bliver man spurgt
efter et password (enten virker alle or, eller så var jeg _meget_ heldig),
herfra kan man komme vidre til div. skumle sider, nogle der kræver flere
passwords, som jeg ikke lige kunne gætte :). Er der nogen der aner hvad det
er? Er det noget BMW har sat op for sjov? eller er det bare nogen der har
set filmne der har lavet det?

Oskar Stern

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 21-09-02 23:56

On Sun, 22 Sep 2002 00:07:00 +0200, "Oskar Stern" <oskar@wohlen.com>
wrote:

> [...]
>er? Er det noget BMW har sat op for sjov? eller er det bare nogen der har

Meget interessant!! Godt fundet på, hvis bare man vidste hvad det gik
ud på og hvordan man finder sporene?
Man skal vel finde de 5 nøgler??

Morten
morten@bowman.dk

Fra : / / dentro / /

Dato : 22-09-02 11:31

| Meget interessant!! Godt fundet på, hvis bare man vidste hvad det
gik
| ud på og hvordan man finder sporene?
| Man skal vel finde de 5 nøgler??

Så gælder det vel bare om at se alle filmene et par gange og så skrive
ALLE potentielle koder ned! Nummerplader, navne osv.

Eller hvad med at prøve filmenes navne?

/ / dentro / /