Udstopning af fugle
Fra : Casper

Dato : 20-09-02 12:54

Hej gruppe!

Ved nogen hvad det koster (ca.) at får en and udstoppet. Jeg kan
forestille mig at priserne varierer meget i forhold til kvalitet mm.
Jeg er interesseret i at få en gråand udstoppet, i rimelig kvalitet.

Jeg har dog ikke kunne finde nogen priser på nettet.

Mvh
Casper

Fra : Flemming Aagaard

Dato : 20-09-02 14:34

Hej Casper
Der findes flere gode steder. her er et link hvor du kan ringe efter en
prisliste
http://w1.1477.telia.com/~u147700291/Dokumenter/Hjemmesider/far/Index.htm
hilsen
Flemming aagaard

Fra : Erik Munck

Dato : 22-09-02 13:44

Når jeg udstopper en and, køber jeg svedskerne i Netto - det er billigst.

Muncken