Gamle døve spetakler med fordomme :)))
Fra : Thomas Hjort

Dato : 20-09-02 11:10

Jeg var nede og hente pizza igår, og mens jeg ventede på den gik jeg ud og
kikkede på en GSX600 og en gammel Yamaha 750 som stod på gaden ved siden af.
SÅ kommer der et gammelt ægtepar gående og de taler MEGET højt tydeligvis
fordi de er døve begge to. De kikker meget på mig og på de to MC'ere og da
de er nået 5 skridt videre lyder det:

(konen): "Uha der bliver da også flere og flere rockere".
(manden): "Ja han var helt sikkert en være bandit".
(konen): "Ja det er rigtigt, han var nok en af de der
Bandit-medlemmer......!"

Skal man grine eller græde? Jeg valgte det første og griner lidt endnu.
Og siden hvornår er rockerne begyndt at køre GSX600? Det kan selvfølgelig
være at de gerne på køre sports MC uden for ordinær arbejdstid :)

Mvh Thomas
SV650S
*hvis eneste 'rygmærke' var ordet 'Nike' skrevet FORAN på fleecen:)*

Fra : Niels Porsbøl Jacobs~

Dato : 19-09-02 11:14

Du benyttede ikke chancen og blokkede dem for tegnebøgerne???

Niels
GSX 600 F

Thomas Hjort <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ames5r$2btu$1@news.cybercity.dk...

Fra : Søren Lindholt

Dato : 20-09-02 11:39

Niels Porsbøl Jacobsen <mail@porsboel.com> wrote in article
<ameset$h77$1@sunsite.dk>...
> Du benyttede ikke chancen og blokkede dem for tegnebøgerne???

Ja, nu var de skyldige jo identificeret...
--
Søren

Fra : Moller

Dato : 20-09-02 11:50

> Mvh Thomas
> SV650S
> *hvis eneste 'rygmærke' var ordet 'Nike' skrevet FORAN på fleecen:)*

Jeg har hørt at den dersens Rocker Gruppe "Nike" er nogen meget slemme
fyre, som er en slags Support tem til GoldWing klubben :) så den er jo en
meget rå gruppe du høre under med det mærke :)

VH
Lars Molnit
Bandit 1200 S , Ekstra stor Bandit, og medlem af hele 3 MC klubber,
deraf den værste af den alle "MZ Klub Danmark" *GGG*

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 20-09-02 12:37

"Moller" <news@molnit.com> writes:

> Jeg har hørt at den dersens Rocker Gruppe "Nike" er nogen meget slemme
> fyre, som er en slags Support tem til GoldWing klubben :) så den er jo en
> meget rå gruppe du høre under med det mærke :)

Nej, nej nej. De værste rockere i Danmark er dem der der skyder op
over hele landet med deres rocker-borge. De bruger ofte et logo med et
gult M på en rød baggrund. De fordærver vores ungdom!

[Indsæt 200+ liniers harceleren som passer til en forarget læserbrev i
Ekstra-Bladet eller BT].

[Som afslutning]:

Det er ganske for dårligt at Byrådene ikke gør noget mod denne
stigende plage: MC Donalds.

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> Opinions are mine...

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 20-09-02 13:16

Kai Harrekilde-Petersen wrote ...
<snipsen>
> [...]
> læserbrev i Ekstra-Bladet eller BT].
>
> [Som afslutning]:
>
> Det er ganske for dårligt at Byrådene ikke gør noget mod

Hmmm... Og jeg som troede at de utallige golfbaner var de værste

--
Mikkel

Fra : Jens U

Dato : 20-09-02 14:57

Kai skrev...
> [...]
> over hele landet med deres rocker-borge. De bruger ofte et logo med et
> gult M på en rød baggrund. De fordærver vores ungdom!

Hørt!

Deres pølsevogne er heller ikke for kønne i det danske landskab.
http://www.dr.dk/dokumentar/andersen/akrobater1.htm

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@e-box.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X

Fra : Thomas Makro

Dato : 20-09-02 15:25

On 20 Sep 2002 13:36:53 +0200, Kai Harrekilde-Petersen
<khp@vitesse.com> wrote:

>Det er ganske for dårligt at Byrådene ikke gør noget mod denne
>stigende plage: MC Donalds.

Nååeh du er autonom...

--
M.v.h. Thomas Makro
Honda VFR 750 F

Fra : Jake

Dato : 21-09-02 11:51

"Kai Harrekilde-Petersen" <khp@vitesse.com> wrote in message

> Nej, nej nej. De værste rockere i Danmark er dem der der skyder op
> over hele landet med deres rocker-borge. De bruger ofte et logo med et
> gult M på en rød baggrund. De fordærver vores ungdom!

Nåeh! Du mener de gyldne Måger

/Jake

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 21-09-02 18:06

"Jake" <jake@daimi.au.com> writes:

> "Kai Harrekilde-Petersen" <khp@vitesse.com> wrote in message

> slemme
> en

> Nåeh! Du mener de gyldne Måger

*bingo*

Den kedelige del af dette humoristiske indslag, er at der faktisk
engang var et sådant læserbrev i en Norsk avis....

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen <khp@vitesse.com> Opinions are mine...

Fra : Ole Larsen

Dato : 20-09-02 12:22

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse news:ames5r$2btu$1@news.cybercity.dk...
> [...]
>
> Mvh Thomas
> SV650S
> *hvis eneste 'rygmærke' var ordet 'Nike' skrevet FORAN på fleecen:)*

Åh, hold nu op......
nogle er gamle
nogle er døve
nogle kører med hovedet under armen
nogle er fra Jylland
nogler er fra Sjælland
nogle er intolerante
nogle er fra Fyn
nogle er fra udlandet
nogler er selvretfærdige
nogle er kloge
nogle er ikke
nogle er rare
nogle er ikke
nogle er ........
men de værste er dem, der har så travlt med hvad andre gør, at de har svært ved at styre sig selv.
Og det er mig.
Ole

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 20-09-02 12:26

> Skal man grine eller græde? Jeg valgte det første og griner lidt endnu.
> Og siden hvornår er rockerne begyndt at køre GSX600? Det kan selvfølgelig
> være at de gerne på køre sports MC uden for ordinær arbejdstid :)

Et af mine klubkammerater fra Morgenhår(d) MC havde en en sjov/spøjs
oplevelse på Langebro en dag, det skal lige nævnes for dem som kender
Morgenhår(d) at han IKKE havde rygmærke på denne dag.

- Broen er åbnet for at et skib kan sejle igennem.
Min klubkammerat triller stille og roligt op forrest i køen og kommer her
til at holde ved siden af en familie i bil. De reagerer ved - efter have
kastet et blik på den farlige rocker - at faderen fluks låser alle dørene i
bilen indefra !!!

Retfærdigvis skal det dog siges at den formastelige rocker kører på en kawa
VN500 vulcan

Thore

Fra : Lasse Leegaard

Dato : 20-09-02 12:28

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
> Og siden hvornår er rockerne begyndt at køre GSX600? Det kan selvfølgelig
> være at de gerne på køre sports MC uden for ordinær arbejdstid :)

Tjaa - det er jo selvfølgelig lidt morsomt at de ikke ved bedre.. Samtidigt
er det jo tragisk at 'folk' automatisk sætter lighedstegn mellem
motorcykler og rockere/banditter/bøller og lignende..

Da jeg købte min CB500 jokede folk MEGET med om jeg nu skulle til at være
med i en rocker-gruppe og den slags. Jeg er bange for at netop de jokes er
noget af det der er med til at give ild til fordommene.

Man kan sagtens gøre grin med at folk ved så lidt om hvordan tingene hænger
sammen, men samtidigt tror jeg også man skal gøre sit til at oplyse om at de
altså er forkert på den - også selvom de bagefter siger at 'det vidste de da
godt.'

--
-Lasse-

Fra : Christian H

Dato : 20-09-02 12:57

> [...]
> Og siden hvornår er rockerne begyndt at køre GSX600? Det kan selvfølgelig
> være at de gerne på køre sports MC uden for ordinær arbejdstid :)

Inden jeg købte mc, mente min mor at alle der kørte mc var rockere.
Så den er god nok!

Christian H

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 20-09-02 13:25

Tjahh, sådan nogle historier kender jeg også til. Jeg har efterhånden
opgivet. Folk VIL beholde deres fordomme og have noget at snakke om. Vi er i
Raptor, lidt spændte på hvad vores naboer til vores nye klubhus siger, når
de efter hånden finder ud af at der bor en MC-klub. Vi har gjort meget for
at vise os fra den gode side, senest i TV2 østjylland, hvor vi har været på
skærmen 2 gange, inden for de sidste ca. 14 dage, i forbindelse med "Stop
svineriet". Tiden må vise om det vil hjælpe os.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Niels Morell

Dato : 20-09-02 14:31

.. Vi har gjort meget for
> at vise os fra den gode side, senest i TV2 østjylland, hvor vi har været

> skærmen 2 gange, inden for de sidste ca. 14 dage, i forbindelse med "Stop
> svineriet". Tiden må vise om det vil hjælpe os.

Okay så kan jeg bedre forstå, hvorfor jeg så sådan nogle rockere som jer,
var med til at samle affald, det var altså bare falsk reklame.....))

/Niels

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 20-09-02 16:24

LOL

Ja, vi ser jo barske ud

Hils omkring dig.

Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 20-09-02 17:42

> [...]
>
> Mvh Thomas
> SV650S
> *hvis eneste 'rygmærke' var ordet 'Nike' skrevet FORAN på fleecen:)*

PS: Og vi havde ikke engang et enkelt lille NIKE-mærke på
Hilsen
Jørgen

Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 20-09-02 18:54

> [...]
>
> Mvh Thomas
> SV650S
> *hvis eneste 'rygmærke' var ordet 'Nike' skrevet FORAN på fleecen:)*

Jeg havde lige afsluttet restaureringen af min gamle DKW RT250/2 fra 1955,
fået den synet og investeret i en historisk nummerplade og så sku' konen og
jeg naturligvis ned til Malerklemmen.
Der var som sædvanelig rigtig mange og vi gik rundt i vores lædertøj og
betragtede alle de forskellige parkerede MC'er.
Så kommer der et ældre ægtepar, som tydeligvis havde været ude og gå en
frisk spadseretur i skoven og nu stilede mod traktørstedet, for at nyde en
kop kaffe og et par æbleskiver.
Da de kommer rundt om hækken og får øje på alle MC'erne og næsten støder ind
i os, sætter de farten op hen mod restauranten, mens konen udbryder:
"Guuuud, jeg troede ikke der var SÅ mange rockere."
Og der stod vi så, hhv 59 og 64 år gamle, med vores fine veteran.MC og viste
ikke om vi skulle være beærede eller det modsatte !!!
Hilsen
Jørgen Gerdorf
DKW RT250/2 (1955)
Honde CB500T (1076)

Fra : Ukendt

Dato : 23-09-02 13:44

"Jorgen Gerdorf" <jorgen_gerdorf@privat.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
viste
> ikke om vi skulle være beærede eller det modsatte !!!

...ja den der "Honde" må da kunne klassificeres som veteran hos samtlige
forsikringsselskaber uden problemer

jan
'bus '58

--