Ustabil AIM!?
Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 20-09-02 09:49

Er der andre der oplever at AIM-tjenesten er ekstrem
ustabil/overbelastet?!

Mindst én gang om dagen får jeg en fejlmeddelelse nå jeg prøver at logge
på vha. iChat:

"Kan ikke oprette forbindelse til AIM

AIM-tjenesten er midlertidig utilgængelig. Vent et stykke tid, og prøv
igen."

Hvad er det for noget hø?!

--
vh Jesper

remove BALLMER to reply

Fra : David Blangstrup

Dato : 20-09-02 09:57

On Fri, 20 Sep 2002 10:48:48 +0200, Jesper_Møller-Fink wrote
(in message <1fit1w1.s2phzbxfrriN%jmfinkBALLMER@mac.com>):

> [...]
> på vha. iChat:
>
> "Kan ikke oprette forbindelse til AIM
>
> AIM-tjenesten er midlertidig utilgængelig. Vent et stykke tid, og prøv

hæ hæ hæ ‹ det må være din maskine ‹ virker I andres iChat? Jaaaaah! ‹ Nå,
der ser du! ‹ hæ hæ hæ
[lyd af JMF der roder rundt i sin maskines indvolde og reinstallerer og gør
ved].
Efter tre dages JMF poster på dk.edb.mac om hvordan han får sin maskine til
at virke igen:
- Nåeh, for resten, det kan godt være at iChat er en smule ustabil her ogsåŠ

Pjat til side og hofter fat: Jeg synes ikke at jeg har oplevet nogle
problemer.

hæ hæ hæ

--
David Blangstrup
Allerød, Danmark

Fra : T. Terp

Dato : 20-09-02 14:08

On Fri, 20 Sep 2002 10:48:48 +0200, Jesper_Møller-Fink wrote
(in message <1fit1w1.s2phzbxfrriN%jmfinkBALLMER@mac.com>):

> Er der andre der oplever at AIM-tjenesten er ekstrem
> ustabil/overbelastet?!

Alle har problemer verden over (tjek, MACNN eller Apples egne
diskussionsfora, så skal du se løjer...)! Men det gælder vist kun dem der
bruger mac.com adresser som screenname...

/Thøger

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 20-09-02 14:15

T. Terp <tterp@mac.com> wrote:

> [...]
> diskussionsfora, så skal du se løjer...)! Men det gælder vist kun dem der
> bruger mac.com adresser som screenname...

Hmm... Det er nok fordi vi har betalt for det.

--
vh Jesper

remove BALLMER to reply