X-lite X-901
Fra : /A\\ IHI

Dato : 20-09-02 08:49

Hej där, på andra sidan sundet.

Jag är på jakt efter en hjälm, en x-901 i storlek medium-2. Eftersom ni
verkar hjälpa varann med tips och tricks hela tiden så tänkte jag att ni
kanske har ett tips till mig, om var jag kan hitta en X-901 billigast. Det
billigaste jag har hittat den för hittills är på
www.mc-delen.com (eller .se) där dom vill ha runt 4100 SEK för den, och det
är väl ett skapligt pris.

Är det nån av er som har något bättre pris på denna hjälmen? Det behöver
inte vara i sverige eller danmark.

Trevlig helg,
--
Andreas

Gul Hornet 600 -00
med Devil Slipon och larm

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 20-09-02 09:48

Hos Hein Gericke i Tyskland koster den 429? = ca. 3200,- dKr = 4000,- sKr.
Der er ikke meget at spare, så jeg tror din pris er god. Måske kan du være
heldig at den kommer på udsalg til vinter. Ellers har jeg en AGV X-vent, fra
i år, til salg for ca. 1750,- Det er under halv pris, var det ikke noget
Der medfølger et gult visir, som passer til din Hornet

http://www.hein-gericke.de/shop2002/eurobike/eb_content_products.php?session
ID=d9ddf0963d43c721274568c7b34ad9a2@53055015&languageID=1&companyID=1&countr
yID=1&wgID=7&aogID=7003&agID=70019&augID=700130&productID=&articleID=&labelI
D=&iStart=&referer=start-he.php

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : /A\\ IHI

Dato : 20-09-02 14:04

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> i år, til salg for ca. 1750,- Det er under halv pris, var det ikke noget

> Der medfølger et gult visir, som passer til din Hornet

Jag hittade en på "udsalg " förra veckan, men tyvärr var den i storlek
medium-1, och jag letade efter en i storlek medium-2. Priset var ca 3400
SEK, tror jag, och det var verkligen ett bra pris...

Om jag visste att en AGV X-vent passade på min skalle, så skulle jag kunna
fundera på det, men tyvärr har jag inte provat någon AGV alls, så jag har
ingen aning om hur den sitter på mitt huvud... Men gult är ju alltid fint ;)

Tack iallafall för svaret, tycker att stämningen på detta forum är bättre än
den på liknande svenska forum... Men nu får jag väl på skallen av alla andra
svenskar som läser detta ;())

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 20-09-02 16:26

"Men nu får jag väl på skallen av alla andra svenskar som läser detta"

Jeg følger også med på den svenske, så jeg skal nok hjælpe dig hvis du får
problemer

Fra : peterl

Dato : 20-09-02 10:13

http://www.moto-plus-accessories.com/
Fra 319,- til 349,- euro i 11 forskellige farver...

-PeterL

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 20-09-02 10:29

Den kendte jeg ikke, det ser yderst fornuftigt ud..

Fra : /A\\ IHI

Dato : 20-09-02 13:56

"peterl" <pvl@ioi.dk> wrote in message
> http://www.moto-plus-accessories.com/
> Fra 319,- til 349,- euro i 11 forskellige farver...
>
> -PeterL

Det där verkar vara ett bra tips, jag har faktiskt sett det efter jag skrev
min fråga här. I sverige finns inte alls så många olika färger heller, och
det vore ju kul att få en ovanlig färg på sin hjälm.

Är det nån här som har provat att handla på www.moto-plus-accessories.com ?

Fra : Mads Stetter

Dato : 20-09-02 14:16

"/A\ IHI" <noone@home.here> skrev i en meddelelse

> Är det nån här som har provat att handla på www.moto-plus-accessories.com
?

Yep, jeg købte min Shoei X-ceed-2 dernede for en måned siden..

Købet gik helt smertefrit. det tog dog 3 uger at få den leveret da de ikke
lige havde den på lager!
De ringede også lige til mig da de havde fået den hjem, for at høre om jeg
stadig ville have hjelmen! (De snakker både engelsk og tysk)

Så jeg kan sagtens anbefale at i bruger denne gode og billige butik!

--
Mvh Mads Stetter
RF400R

Fra : peterl

Dato : 20-09-02 15:31

Jeg har selv købt en Arai hjelm og et par støvler dér. Fin service, hurtig
levering og en masse penge sparet.

Bestil du (og i andre også) bare løs...

Fra : andreas

Dato : 20-09-02 16:07

peterl <pvl@ioi.dk> wrote in message
> Jeg har selv købt en Arai hjelm og et par støvler dér. Fin service,
> [...]

Det blir nog så, tror jag. Tack för hjälpen.