Button link i form
Fra : P.N.

Dato : 20-09-02 08:43

Jeg har en form hvor jeg gerne vil have tilføjet en ekstra knap. Denne knap
skal fungere som link. De beskrivelser jeg har fundet af hvordan man laver
et button link bruger <form></form>
(f.eks. http://javascript.internet.com/buttons/button-link.html)

Problemet er, at knappen skal køre inden for en eksisterende form - og
derfor duer det vel ikke. Jeg kan selvfølgelig placere button linket uden
for formen, men så bliver placeringen ikke særlig brugervenlig..

Hvad gør jeg?

Fra : Steen

Dato : 20-09-02 10:54

"P.N." <_p_n@stofanet.invalid> skrev:

> [...]
> derfor duer det vel ikke. Jeg kan selvfølgelig placere button linket uden
> for formen, men så bliver placeringen ikke særlig brugervenlig..

<input type="button" value="Klik her!"
onclick="top.location='http://www.bt.dk/'" />

Mvh Steen

Fra : Steen

Dato : 20-09-02 10:56

"Steen" <nospam@nospam.dk> skrev:

> <input type="button" value="Klik her!"
> onclick="top.location='http://www.bt.dk/'" />

....og så behøver den ikke engang stå i en form

Mvh Steen