Geforce4ti4200
Fra : BB

Dato : 20-09-02 07:04

Hejsa, jeg har besluttet mig for at købe et af ovenstående kort, men er i
tvivl om hvilket mærke jeg skal vælge.

Er der den store forskel eller er det oftest kun på indpakningen?

Jeg har haft kig på et palit, winfast og asus.

Mvh. BB

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-02 07:09

"BB" <6x114130@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der den store forskel eller er det oftest kun på indpakningen?
>
> Jeg har haft kig på et palit, winfast og asus.

Hej

Jeg har lige købt en Asus 8420 TD, nok den samme som du har kigget på ?

Der fulgte kabler med til TV OUT og DVI til VGA således jeg kunne køre med 2
skærme samtidig.
Det skal jeg lige ha prøvet af i dag

Jeg er da udemærket tilfreds med kortet indtil videre.
Asus'en kostede godt nok et par hundrede mere end Palit'en men så var der
også kabler med.
Er der egentlig det til Palit'en ?

mvh elvis

Fra : Henrichsen

Dato : 20-09-02 10:49

Jeg har et Palit, som kører 300/530
Der var ingen kabler med, men jeg havde heller ikke brug for nogle.
Der var lidt software på en cd, men jeg har hentet bedre/nyere ting på
nettet.
Glad for ikke at betale for diverse spil, jeg alligevel ikke skal spille.
Alt ialt godt tilfreds med mit Palit GF4-ti4200.
10400 i 3Dmark se, med T-bird 1400/1530 og driver ver 31.00.

Martin

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-02 14:27

"Henrichsen" <mkhenrichsen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Alt ialt godt tilfreds med mit Palit GF4-ti4200.
> 10400 i 3Dmark se, med T-bird 1400/1530 og driver ver 31.00.

Hej

Det var ikke så lidt i 3D mark

Jeg får 'kun' 8555 med 3D Mark 2001 v330

Kører du DDR ram ? SDram her

mvh elvis
--
elvis's email - elvis (a) beskedboks.dk
http://www.radiostorm.com - Online rock radio

Fra : Henrichsen

Dato : 20-09-02 15:59

"elvis" <-> wrote in message
> "Henrichsen" <mkhenrichsen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Det var ikke så lidt i 3D mark
>
> Jeg får 'kun' 8555 med 3D Mark 2001 v330
>
> Kører du DDR ram ? SDram her

Ja, på et Soltek drv5. Win2000pro.
Du kan vel hente ca. 500-1500 (agurker? ;-D) i 3D Mark ved at oc lidt hist
og her,
men det kommer også an på processoren.

Martin.

Fra : Rasmus S

Dato : 21-09-02 10:39

"Henrichsen" <mkhenrichsen@mail.dk> wrote.

> [...]
> Alt ialt godt tilfreds med mit Palit GF4-ti4200.
> 10400 i 3Dmark se, med T-bird 1400/1530 og driver ver 31.00.

Har lidt svært ved at tro dig. Hvis du kører med alt grafik på dvs. ingen
tweak af andet end OC af grafikkort, ja så kan det ikke passe. Kører du
standard testen i 3dmark?, eller har du pillet forskelligt grafik af
(Antialiasing) med diverse tweakprogs.?

Jeg får nemlig samme score som dig med følgende:

MSI KT3 Ultra
Athlon XP1900+
GF4 Ti4200 300/600
512 PC2700
Driver 29.60, kører ikke hurtigere med nyeste driver.
WinXP Pro.

Mvh

Rasmus

Fra : Henrichsen

Dato : 23-09-02 09:26

"Rasmus S" <rasmusstubert@REMOVETHIShotmail.com> wrote in message
> [...]
> GF4 Ti4200 300/600
> 512 PC2700
> Driver 29.60, kører ikke hurtigere med nyeste driver.

Det passer skam. Min PC er måske lidt bedre optimeret end din?
Jeg skrev også at min T-bird kører lidt stærkere. FSB på 142 er f.eks ret
effektivt.
Jeg kører en default test, dvs. 1024*768*32, ingen AA, detaljeniveau
for mipmap bedste ydeevne. Der er ikke brugt nogen ufine "tweaks"
Det er den opstilling man skal bruge for at sammenligne resultater.

Du kan finde "Knudses ti4200" på madonions side. Der står det.

Martin.

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 21-09-02 16:34

"elvis" <-> wrote in message

> Asus'en kostede godt nok et par hundrede mere end Palit'en men så var der
> også kabler med.
> Er der egentlig det til Palit'en ?

Der fulgte et svhs kabel med mit Geforce 4 ti4200 fra palit.

Fra : Daniel T.Pedersen

Dato : 04-10-02 22:44

> [...]
>
> Er der den store forskel eller er det oftest kun på indpakningen?
>
> Jeg har haft kig på et palit, winfast og asus.

Jeg har et Winfast med 64 mb DDR ram og er yderst tilfred med det! Det
kommer med drive, 3 spil(lidt ældre spil som Tom clancy's ghost recon osv.),
stik til tv-out.

I 3d Mark får jeg en score på 10498 med fuldt detaljeniveau 1024*768 32
bit.Nature testen ligger på +70 fps.og dette er med standart driverne.

mvh DTP

--
Mine specs:

P4 2,4 Northwood @ FSU 533 mhz
Leadtek Winfast Geforce 4 Ti 4200 64 Mb DDR
512 Mb PC 2100 DDR ram
80 Gb Seagate Barracuda IV 7200 rpm
3DMARK 2001SE - 10498 point

<--Fjern NOFUCKINGSPAM ved Reply-->