Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
GeForce 2Ti - blæserkøling
Fra : Ole C

Dato : 20-09-02 06:43

Et godt stykke tilbage i gruppen er der flere som mener at blæserkøling
egentlig burde være unødvendigt på GeForce2 MX400 64MB.

Mon det samme gælder et GeForce 2 Ti, hvis der monteres en køleprofil i
stedet?

--
vh
Ole C

Fra : HB

Dato : 21-09-02 18:47

"Ole C" <olec@fjerndettetdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> egentlig burde være unødvendigt på GeForce2 MX400 64MB.
>
> Mon det samme gælder et GeForce 2 Ti, hvis der monteres en køleprofil i

Tjaaa jeg har et Geforce 2 PRO, hvor jeg har sat en Zalman køleprofil på
istedet for blæseren og det virker helt fint, også selvom jeg har
overclocket kortet lidt. Jeg kan ikke forestille mig at det vil være så
meget anderledes med et Geforce 2 TI kort.

Henrik

Fra : Ole C

Dato : 21-09-02 23:35

HB skrev blandt andet:

> Tjaaa jeg har et Geforce 2 PRO, hvor jeg har sat en Zalman køleprofil
> på istedet for blæseren og det virker helt fint, også selvom jeg har
> overclocket kortet lidt.

Lyder interessant. Hvilken type?

--
vh
Ole C

Fra : HB

Dato : 24-09-02 23:14

> Lyder interessant. Hvilken type?

Den jeg har kan åbenbart ikke fås mere, men den her er nok der nærmeste du
kommer http://www.studiedata.dk/product.asp?product=458&page=1

Henrik