Måske OT: Gulvbelægning
Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 19-09-02 23:17

Hej!
Jeg leder efter et firma der har vinyl. Men ikke en hvilken som helst, nej
det skal være skaktern.
Størrelsen på felterne skal helst være omkring 10X10cm. Det er et lille
stykke på 1,2 X1,2m jeg skal bruge derfor den lille størrelse på felterne.
Jeg har set man kan få det "mamoreret" men jeg vil have det i Sort/Hvid.
Jeg ville helst have at forretningen lå på sjælland (storkøbenhavn)

Håber i kan hjælpe, da jeg snart opgiver jagten... (har ledt i over 1 år)

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 20-09-02 00:01

On Fri, 20 Sep 2002 00:16:37 +0200, "Thomas Nørgaard"
<nimbus39@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Jeg har set man kan få det "mamoreret" men jeg vil have det i Sort/Hvid.
>Jeg ville helst have at forretningen lå på sjælland (storkøbenhavn)

Hvad med linoleum - så kan du bare købe et stykke i hhv. sort og hvid
og så selv skære det til. Det er besværligt, men muligt.

Lars

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 20-09-02 10:36

<lcj@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med linoleum - så kan du bare købe et stykke i hhv. sort og hvid
> og så selv skære det til. Det er besværligt, men muligt.
>
> Lars

Den går ikke da det er til et vådrum. (med træplanker under gulvet...)

Fra : lcj@wanadoo.dk

Dato : 20-09-02 11:13

On Fri, 20 Sep 2002 11:36:18 +0200, "Thomas Nørgaard"
<nimbus39@hotmail.com> wrote:

>Den går ikke da det er til et vådrum. (med træplanker under gulvet...)

hvor skulle jeg vide det fra - det skrev du INTET om i dit indlæg

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 20-09-02 12:29

> hvor skulle jeg vide det fra - det skrev du INTET om i dit indlæg

Sorry

Fra : M@rk

Dato : 20-09-02 08:53

Fri, 20 Sep 2002 00:16:37 +0200, berigede "Thomas Nørgaard"
<nimbus39@hotmail.com> dk.fritid.hus-og-have med:

>Jeg har set man kan få det "mamoreret" men jeg vil have det i Sort/Hvid.
>Jeg ville helst have at forretningen lå på sjælland (storkøbenhavn)

Har du prøvet Ikea - de havde det på et tidspunkt, men det kan da godt
være, at de ikke har det længere ...............

Ellers kan du prøve tæppebutikken på Kongelundsvejen på Amager, sidst
jeg var der havde de oceaner af det .........................
alternativt, mener jeg ovenikøbet, at jeg har set det hos Silvan

/Mark

--
M@rk, the unknown @ get2net.dk - ICQ #6564215

"When the rythm-section ain't making it