Javascripts til brug på hjemmesider
Fra : Jens

Dato : 19-09-02 21:52

Hej NG

Jeg har lidt svært ved at finde frem til den rigtige gruppe for at få svar
på mit spørgsmål.

Jeg laver hjemmesider i Frontpage, og har ind imellem brug for specielle
funktioner, som f.eks. er skrevet i Java.

Jeg søger en menu funktion, som kan tilpasses i HTML. Det overordnede skal
sansynligvis være Java, men jeg ønsker at kunne styre menupunkter, links,
hvilke rammer (frames) de skal startes i, skrifttyper, farver osv.

Hvordan kan jeg lave det?

Er dette den rigtige gruppe?

mvh
Jens

Fra : Jonathan Stein

Dato : 19-09-02 22:27

Jens wrote:

> Er dette den rigtige gruppe?

Nej, der er (stor) forskel på Java og Javascript. Det er nok Javascript, du har brug for, og det
ved de meget mere om i dk.edb.internet.webdesign.clientside.

M.v.h.

Jonathan

http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Jens

Dato : 20-09-02 09:30

Hej Jonathan

Tak for dit svar. Det var Javascript jeg tænkte på. Jeg forsøger i en anden
gruppe.

mvh
Jens