Orange's nye abbonoment.
Fra : Hjalte aka. izeqb

Dato : 19-09-02 21:23

Hejsa...
Jeg har hørt noget om at orange lancerer et nyt abb. til mobil, hvor
det skulle koste det samme at ringe som hos TDC fastnet.

Nogen der har mere info om det?

---
MVH.
Hjalte aka. izeqb

Fra : **Trads**

Dato : 19-09-02 21:53

Prøv at følge indlæget fra igår på samme tidspunkt.....

Fra : Thomas Jensen

Dato : 19-09-02 21:58
Fra : Vike

Dato : 20-09-02 10:34

Ja, og der står der jo at opkald til Orange Mono nummeret (dvs mit gamle
fastnet-nummer) sker til normal fastnet takst .. ("Det koster ikke kunderne
ekstra at ringe til et fastnetnummer, som tilhører en mobiltelefon") Er der
noget jeg har fået galt i halsen eller er det her bare for godt til at være
sandt?

Henrik

Fra : Thomas Jensen

Dato : 20-09-02 11:22

Det er rigtigt nok, men gælder kun erhvervskunder.
Jeg mener i øvrigt også at man kan have et fastnet nummer på en mobil hos
Telia, det er nok også kun erhverv.

TKJ

Fra : Christian Poulsen

Dato : 20-09-02 20:51

> Det er rigtigt nok, men gælder kun erhvervskunder.

Korrekt.

> Jeg mener i øvrigt også at man kan have et fastnet nummer på en mobil
> hos Telia, det er nok også kun erhverv.

Sikker?

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 20-09-02 21:35

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> wrote:

> Korrekt.

Hmmm...sikken en masse 1-mands-firma'er der snart dukker op

--
Mvh Henrik.