Amitech skærm driver ??
Fra : Flemming Møller

Dato : 19-09-02 20:54

Drivere til Amitech findes overhovedet ikke på win 98 cd´en??? kan den
hedde noget andet her, som er kompatibelt?
Amitech produkt/serie nr BZ - 772N
grafikkortet er S3 Inc. prosavage PM 133 og den vil ikke samarbejde med den
plug and play skærm som computeren finder.
Jeg har prøvet med SVGA standardskærme drivere, det hjælp heller ikke. hmm
Er der nogle kloge hoveder der har en god ide

Vh Flemming

Fra : FINN EGMOSE

Dato : 19-09-02 22:16

Flemming Møller <britta-flemming@jyde.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:HWpi9.6819$Qk5.381320@news010.worldonline.dk...
> Drivere til Amitech findes overhovedet ikke på win 98 cd´en??? kan den
> hedde noget andet her, som er kompatibelt?
> Amitech produkt/serie nr BZ - 772N

Amitech fremstiller ikke skærme selv. Der er for en stor dels vedkommende
tale om KFC skærme. I øvrigt kan du finde alle skærmdriverne på
www.amitech.dk

Mvh. Finn