Flyvetid?
Fra : Michael Andreasen

Dato : 19-09-02 19:20

Hey,

Nogen der kender flyvetiden ml. københavn-Stuttgart i Tyskland?

Mvh
Michael

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 19-09-02 19:47

Nogen der kender flyvetiden ml. københavn-Stuttgart i Tyskland?

Ja det tager 1 time og 35 min ifølge lufthansa

Mvh

Mads Vestergaard

Fra : Michael Andreasen

Dato : 19-09-02 19:47

"Mads Vestergaard" <mads_vestergaard@hotpop.com> skrev i en meddelelse
> Nogen der kender flyvetiden ml. københavn-Stuttgart i Tyskland?
> Ja det tager 1 time og 35 min ifølge lufthansa
> Mvh
> Mads Vestergaard

Ok.. Mange tak

Mvh
Michael

Fra : Ped

Dato : 19-09-02 19:54

1 time og 40 minutter med SAS (formentlig MD8x).

M.v.h.

Jens L. Pedersen

Fra : Søren Blom

Dato : 19-09-02 22:34

Den reelle flyve tid svinger imellem 1½ time og op til 1 time og 45
minutter, det kommer lidt an på vind og vejr, er pendler på ruten.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : P.Sørensen

Dato : 20-09-02 21:12

Og så er flyvetid i time tables INCL kørsel på jorden - så hvis det er den
reelle tid i luften, du er ude efter, så kan du trække 10-15 minutter fra
tidligere angivne.!
Endelige er flyvningens længde angivet efter forventer LÆNGSTE udflyvning
fra afgangslufthavnen og til LÆNGTE indflyvning på ankomstlufthavnen. Dette
kan variere meget afhængig af tid på dagen, vindforholdene, anden trafik
osv. - bare for at gøre dig endnu mere forvirret...
preben

Fra : Michael Andreasen

Dato : 21-09-02 09:36

"Ped" <pedmail@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> 1 time og 40 minutter med SAS (formentlig MD8x).

Jeg har været afsten igår. Det var en 737 (SAS) med fantastisk plads til
benene ved nødudgangen (i den forreste del :))

Mvh
Michael

Fra : jo

Dato : 22-09-02 10:39

"Michael Andreasen" <maskinen2000@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har været afsten igår. Det var en 737 (SAS) med fantastisk plads til
> benene ved nødudgangen (i den forreste del :))

Nu er vi spændte, hvor lang tid tog det så Michael.
Mvh
jesper

Fra : Michael Andreasen

Dato : 22-09-02 23:06

"jo" <hammerfest@spamget2net.dk> skrev i en meddelelse
> Nu er vi spændte, hvor lang tid tog det så Michael.
> Mvh
> jesper

1 time og 40 minutter ca. som der var flere der skrev. :)

Mvh
Michael