Installering af Palit geforce3 ti200
Fra : Jakob

Dato : 19-09-02 16:57

Jeg har lige købt et palitdaytona geforce3 ti200 kort. Jeg har læst at
andre har haft problemer med bruge det her kort, men jeg kan sgu ikke
engang få lortet installeret. Når jeg prøver at installere kortet
kommer den der meddelelse op om at den ikke har "passed winXP
logotest". Jeg installere aligevel. Så er det at meddelelsen om at:"
An error ocurred during the installation of this device. Data is
invalid"???? Jeg har prøvet med de drivere der fulgte med kortet og
3-4 forskellige fra nVidia. Jeg har også prøvet at ændre lidt i
BIOS'en men intet hjælper. Er der ikke noget der har et godt fif til
hvad jeg kan gøre?? Kan det være min via kt133 chip? Er MO for
gammelt/ikke kompatibelt?

Mvh og på forhånd tak

Jakob

Fra : danni plougmann

Dato : 19-09-02 19:09

jeg har samme kort 128 ddr versionen og det funger fint her med kt133
viachipset
mit OS er windows xp og gfx driverne detonator 40.41.

har du afinstalleret de gamle drivere fra det grafikkort du havde i
computeren før
hver gang jeg enten skifter grafikkort eller lydkort eller lign. så
geninstaller jeg windows for at undgå konflikter med gamle drivere.

Fra : L.M.L

Dato : 19-09-02 23:35

Prøv at starte i fejlsikret tilstand, og installere driveren...

mvh
Lars

lovegreen AT it DOT dk

Fra : Henrichsen

Dato : 20-09-02 10:52

"L.M.L" <lovegreenFJERN@it.dk> wrote in message
> Prøv at starte i fejlsikret tilstand, og installere driveren...

Hvordan kan du foreslå sådan noget?
Du kan ikke...
Og lad være med at prøve.

Martin.

Fra : L.M.L

Dato : 20-09-02 17:57

> Hvordan kan du foreslå sådan noget?
> Du kan ikke...
> Og lad være med at prøve.

Ikke desto mindre er det lige hvad jeg har gjort et par gange, og det
virker da fint hos mig!!
Jeg har selv haft et problem med en maskine hvor jeg skiftede fra et
geforce 1, til et geforce 3ti200.
Problemet var, at maskinen ikke ville lade driveren installere færdig.
Efter at have prøvet at afinstallere driveren flere gange, uden succes -
så prøvede jeg ovenstående, og det virkede altså ..
Og jeg har set problemet på 3 win XP maskiner, så det er ikke kun hos
mig...

mvh
Lars

lovegreen AT it DOT dk