GPRS med telmore?
Fra : Mikael

Dato : 19-09-02 16:56

hejsa, er det muligt at benytte gprs med telmore, enten som deres wap, som
kører over tdc's - eller hvad med det der inaphone.com kan man bruge det til
noget..?

Mvh Mikael

Fra : KGB

Dato : 19-09-02 18:55

"Mikael" <brix@grin.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kører over tdc's - eller hvad med det der inaphone.com kan man bruge det

nej, det kan du ikke. Du kan købe et selvstændigt GPRS abonnement hos tdc
eller en eller anden anden udbyder og skifte kort

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB
http://goshin-jitsu.dk
CALM UNDER PRESSURE

Fra : Claus E Beyer

Dato : 21-09-02 16:57

"KGB" <KGBNSA@HOTMAIL.COM> skrev i en meddelelse

> "Mikael" <brix@grin.dk> skrev i en meddelelse
> til
>
> nej, det kan du ikke. Du kan købe et selvstændigt GPRS abonnement hos tdc
> eller en eller anden anden udbyder og skifte kort

Nu har jeg købt en GPRS-telefon gennen Føtex og Orange og endnu en gennem
Wanna-Save og Telia. Desværre udbyder ingen af de to, såvidt jeg véd, GPRS og
jeg skal nu vente seks måneder med at prøve GPRS, indtil jeg kan få telefonerne
låst op, hvorefter jeg kan prøve GPRS gennem andre end Orange og Telia.

Vi vil gerne snart have noget HCSCD (High Speed Data) og GPRS hos Telmore.

Claus

Fra : Ole Thomsen

Dato : 21-09-02 17:21

"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> wrote

> Nu har jeg købt en GPRS-telefon gennen Føtex og Orange og endnu en gennem
> Wanna-Save og Telia. Desværre udbyder ingen af de to, såvidt jeg véd, GPRS og

Så vidt du ved, du har altså ikke spurgt?

> Vi vil gerne snart have noget HCSCD (High Speed Data) og GPRS hos Telmore.

Jeg har begge dele hos Telia.

Ole Thomsen

Fra : Claus E Beyer

Dato : 22-09-02 07:31

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> skrev i en meddelelse
> "Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> wrote

> Så vidt du ved, du har altså ikke spurgt?

Jeg spurgte for efterhånden lang tid siden og sad under skriveriet og blev lidt usikker på
om jeg huskede svaret rigtigt, eller om Telia mon havde fået det i mellemtiden. Jeg valgte
derfor den "blødere" formulering. Det kan også være at de havde det da jeg spurgte,
men at prisen var så høj, at jeg betragtede det som ikke-eksisterende. Det begynder at
knibe med at huske detaljer, når man kommer op i årene

> Jeg har begge dele hos Telia.

Jeg får formodentligt min wanna-save T65-telefon med Telia Choice i næste uge, så må
jeg se at få prøvet det af.

Claus

Fra : Peter Rongsted

Dato : 21-09-02 21:57

> [...]

>låst op, hvorefter jeg kan prøve GPRS gennem andre end Orange og Telia.

Hvorfor det? Telia har haft GPRS - også til private i et stykke tid nu.
Hos Orange har erhvervskunder kunnet bruge GPRS det meste af året. Fra
på mandag skulle det også være muligt for privatkunder.

>Vi vil gerne snart have noget HCSCD (High Speed Data) og GPRS hos Telmore.

Helt enig. Men du kan jo prøve hos Telia - de har det. Orange tilbyder
det stadig ikke.

Peter

Fra : Claus E Beyer

Dato : 22-09-02 07:25

"Peter Rongsted" <nospam@rongsted.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på mandag skulle det også være muligt for privatkunder.

> Helt enig. Men du kan jo prøve hos Telia - de har det. Orange tilbyder

Kan jeg gøre det med mit Choice standard-abonnement, eller skal jeg tegne noget
ekstra, og hvad koster det mon?

Claus

Fra : Peter Rongsted

Dato : 23-09-02 09:35

> [...]

>"Peter Rongsted" <nospam@rongsted.dk> skrev i en meddelelse

>Kan jeg gøre det med mit Choice standard-abonnement, eller skal jeg tegne noget

Det står altsammen på www.telia.dk

Peter

Fra : Jochke

Dato : 21-09-02 16:49

> [...]
> kører over tdc's - eller hvad med det der inaphone.com kan man bruge det

Prøv at vent til jul. Måske de har fundet ud af noget mere omkring GPRS til
den tid. Har snakket med dem, og de siger de er igang med at undersøge
sagen. Prøblemet er at de jo er serviceprovider gennem TDC.

/Jochke