Tim Christensen nummer i ny dansk serie
Fra : Andreas Ohn-Andersen

Dato : 19-09-02 16:39

Jeg så lige en reklame for en ny serie. Jeg så kun lige et glimt, så det
eneste jeg ved er at den enten kommer på DR1 eller DR2. Peter Mygind var med
i den. Og så blev der spillet en Tim C. sang jeg ikke kendte. Er der nogen
der kan fortælle mig hvad det er for en, og om det er noget fra en kommende
plade?

Andreas

Fra : Brian K

Dato : 19-09-02 17:29

"Andreas Ohn-Andersen" <andreas.ohn@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i den. Og så blev der spillet en Tim C. sang jeg ikke kendte. Er der nogen
> der kan fortælle mig hvad det er for en, og om det er noget fra en

Hej

det kunne også være et nummer med den nye danske gruppe som hedder AYA som
udkommer på mandag ?

mvh
brian

Fra : / / dentro / /

Dato : 19-09-02 21:19

> [...]

det
| eneste jeg ved er at den enten kommer på DR1 eller DR2. Peter Mygind

Nikolai og Julie

Og så blev der spillet en Tim C. sang jeg ikke kendte. Er der nogen
| der kan fortælle mig hvad det er for en, og om det er noget fra en
kommende
| plade?

Sangen hedder "Right Next To The Right One"
Se www.timchristensen.dk

/ / dentro / /